Mirena-klachten

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur

Hallo!

ik heb net al in een andere topic gelezen over de mirena en ik heb m nu ruim een maand en sinds de eerste dag bloedverlies, ik heb echt 2 tampons nodig overdag en ’s avonds is het over.

ik heb ook vaak last van buikpijn, maar dit weekend trok het door tot links onder in mijn rug/zij.

Is dit nog de opstart-periode of is mijn lichaam dat spiraaltje naar buiten aan het werken?

Ik vind het echt zonde om hem voor niets eruit te halen want het is behoorlijk prijzig, al zeg ik het zelf.

Wie kan mij hier verder mee helpen?

Ik ben een week na het plaatsen op controle geweest en daarna hoefde het niet meer.

Ik zal het dan wel af blijven wachten, hoe lang heeft het bij jou in totaal geduurd?

wendy
    Lid

ik moest 6 mnd na het plaatsen komen voor een uitstrijkje heb wel een koperspiraal

en vandaag heb ik een tss bloeding heb het ervoor nooit gehad heb ook felle buik en rugpijn

Fara
    Lid

Ik heb nu bijna drie maanden het spiraaltje en heb nadien langer dan 2 maand elke dag gevloeid, toen was het even weg en nu vloei ik alweer. :wacko: Ik had in het begin ook erg buikpijn en nu ook een beetje dus daarom heb ik nu het idee dat ik gewoon mijn regels heb en daardoor bloed verlies. Dat hoop ik tenminste!

Ik ben een dikke maand na de plaatsing op controle moeten gaan en daaruit bleek dat alles goed zat. Ik heb ook al verschillende keren gedacht om het maar weer te laten verwijderen, maar vond het ook zonde van het geld en vind het best wel een ideaal voorbehoedsmiddel op het vloeien na dan. Volgens de gyn kan echt beter nog even wachten en zou het vloeien binnenkort toch echt gedaan moeten zijn.

Ik het begin wel een beetje vloeien, maar hoefde er eigenlijk nog niet eens een inlegkruisje voor te hebben.

En daarna lekker niet meer ongesteld geweest. Dus al een jaar niet nu! Heerlijk.

gwen
    Lid

Ik het begin wel een beetje vloeien, maar hoefde er eigenlijk nog niet eens een inlegkruisje voor te hebben.

En daarna lekker niet meer ongesteld geweest. Dus al een jaar niet nu! Heerlijk.

Hier ook bij het begin een heel klein beetje gevloeit en sinds dien ooK niet meer.Moet er nog steeds aan wennen ,maar ik heb er wel een opgezette buik van gekregen

Ik heb hem al 2 en half jaar, maar als ik eerlijk ben, weet ik niet meer precies hoe het begin bij mij was, ik had er volgens mij niet veel last van,

ik ben nou ook al ruim 2 jaar niet meer ongesteld geweest

Succes ermee, en als je het niet vertrouwt de gyn bellen.

Evelien
    Lid

ik heb hem een jaar gehad en heb hem laten verwijderen omdat mijn lichaam er niet tegen kon

ik dacht eerst dat het erbij hoorde

ik vloeide heeeeeeeel veel

en had heel veel buikpijn

dus heb ik besloten hem te laten verwijderen…..

ik moet je wel zeggen dat dat best een beetje pijnlijk is

maar ik was wel gelijk van mijn buikpijn af

Klaver
    Bijdrager

Ik ben nu zwanger maar laat mij maar iedere maand gewoon ongi zijn hoor………ik vind er

niets vervelends aan :):) Volgens mij kan dat nooit goed zijn als je al bv. een jaar of langer

niet meer ongi wordt……….ik vind dat tegen de natuur ingaan ;)

Natasja
    Lid

ik had ook de mirena spiraal en heb alleen in eht begin een beetje bloedverlies gehad. kan natuurlijk ook wel zijn omdat ik zwanger was daarna :lol: .

April
    Lid

Elke vorm van anticonceptie is tegen de natuur, maar dat terzijde.

Ik heb mijn Mirena eind januari laten plaatsen, in het begin ook onregelmatig bloedverlies.

Maar na ongeveer 4 maanden stopte dat en sinds half mei niet meer ongesteld.

Ik vind een een bonusje. Het belangrijkste vind ik dat ik geen hoofdpijn meer heb.

Dat had ik met de Pil wel.

Ik ben erg tevreden met deze vorm van anticonceptie.

wendy
    Lid

Ik ben nu zwanger maar laat mij maar iedere maand gewoon ongi zijn hoor………ik vind er

niets vervelends aan :):) Volgens mij kan dat nooit goed zijn als je al bv. een jaar of langer

niet meer ongi wordt……….ik vind dat tegen de natuur ingaan ;)

ik had voor laurien ook een spiraal en werd ook niet meer ongesteld en of het gezond is of niet? ik was toch meteen zwanger na het verwijderen ervan

Klaver
    Bijdrager

Elke vorm van anticonceptie is tegen de natuur, maar dat terzijde.

Dat vind ik niet………met de pil wordt je toch elke maand “ongesteld” dus je hebt gewoon elke

maand bloedverlies ;)

ik had voor laurien ook een spiraal en werd ook niet meer ongesteld en of het gezond is of niet? ik was toch meteen zwanger na het verwijderen ervan

Ik zeg ook niet dat je niet snel zwanger word na het verwijderen ervan……..misschien idd sneller dan

wanneer je stopt met de pil…..alleen het idee dat er wat in je zit, spreekt mij niet aan.

Als je iedere maand een vaginale schimmelinfectie hebt doordat je ongesteld wordt zeg je dit niet zo snel… -_- Ik zou best een poos niet meer ongesteld willen zijn! Maar mijn HA vindt het niet verstandig om een spiraal te plaatsen als we nog binnen 5 jaar een kleine erbij zouden willen. Dus modderen we nog maar weer een poosje door…

Dat is misschien wel zo…………..maar goed, bekeek het ook alleen vanuit mijn eigen positie…..ik

heb nooit last gehad van mijn menstruatie……..ging er fluitend doorheen ;)

Dat vind ik niet………met de pil wordt je toch elke maand “ongesteld” dus je hebt gewoon elke

maand bloedverlies ;)

De pil geeft v??l meer hormonen af in je lichaam als het spiraal hoor :huh:

Ik had ook veel last van de pil dus nam het spiraaltje. Helaas te snel na de bevalling geplaatst waardoor complicaties maar ruim na mijn volgende bevalling probeer ik echt weer het spiraal. ^_^

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.