Mijn no-go’s

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Daisy
    Lid

laarsjes1.thumb.jpg.392a1ee9530eea0f09df

‘Neem je ze morgen wel weer voor me mee?’ Vraagt het vriendinnetje van mijn dochter aan me terwijl ze naar de donkergroene regenlaarzen kijkt. Mijn oudste dochter mocht ze even aan zodat ze in de modder konden spelen, ze zijn 2 maten te groot en het is niet om aan te zien in combinatie met 1 van haar mooiste jurkjes. Ik kijk de moeder van het vriendinnetje dankbaar aan, er was niet veel van haar all stars overgebleven als ze daarmee gespeeld had. Haar moeder grinnikt en zegt tegen haar dochter, wees maar gerust lieverd, die laarzen krijg je écht morgen weer terug! 

En ze heeft gelijk, de volgende dag lever ik ze direct weer af. Ik ben niet zo’n fan van regenlaarzen, ja in maatje 18, om babyvoetjes zijn laarzen heel erg schattig. De vorm, de kleuren, en die plastic zool is niet mijn beeld van trendy. Doordat mijn jongste dochter nogal ruig is, heb ik voor haar wel een paar staan, lichtroze met lieveheersbeestjes, bij haar grijs/roze jas, in combinatie met een skinnyjeans én heel veel regen, wel oké en een piepklein beetje lief.

Nog zo’n item die hier de kast niet in komt.. het fleece vest. Of beter gezegd, alles wat maar fleece stof heeft. Ik durf te wedden dat bijna iedereen zo’n ding in de kast heeft en ik snap het wel, lekker comfy, praktisch en warm, maar na 1 keer wassen ziet zo’n vest er uit alsof ‘ie geërfd is van een stoffige oudtante, ik heb ze overigens ook nog nooit in een toffe kleur gezien, altijd rood of blauw. (Voor de zekerheid google ik even of ze echt niet in toffe kleuren zijn, en ik val stijl achterover van het feit dat ze nog 60 euro voor die dingen durven te vragen.) Goed, misschien als ik op een camping zou staan op een frisse zomeravond….. nee… zelfs dan niet. 

Ook een no-go voor mij, je kind als met kleren in alle kleuren van de regenboog de deur uit gaan met precies de verkeerde combinaties, omdat dat de keuzevrijheid zo lekker bevorderd. Nee.. die vlieger gaar hier niet op, voor hun keuzevrijheid kiezen ze hier of ze chocopasta of pindakaas op brood willen, dat lijkt me voor nu wel even voldoende. 

Ik bedenk me dat ik nog wel even door kan gaan met items die er hier niet in komen, ik ben eigenlijk best kieskeurig, maar voor nu laten we het hier maar bij…

laarsjes2.thumb.jpg.f92fcc840e52164b74e5

Pallas
    Deelnemer

Sorry Daisy, ik heb net een fleece-overall voor m’n zoontje gekocht ":fluiten:"

Felice
    Sleutelbeheerder

Sorry Daisy, ik heb net een fleece-overall voor m’n zoontje gekocht ":fluiten:"

​maar toch geen rubberlaarsjes, mag ik hopen??":kiss:"

Pallas
    Deelnemer

​maar toch geen rubberlaarsjes, mag ik hopen??":kiss:"

​Neee, natuurlijk niet!

die had ik al van Opa gekregen!

Felice
    Sleutelbeheerder

ach…..opa’s weten niet beter !!:haha::haha:

AB1
    Deelnemer

ik heb geen moeite met regenlaarsjes hoor…mijn zoontje houd van ze…nee hij mag ze zeker niet overal dragen maar soms vind ik het wel handig.

Nijna
    Deelnemer

ik heb geen moeite met regenlaarsjes hoor…mijn zoontje houd van ze…nee hij mag ze zeker niet overal dragen maar soms vind ik het wel handig.

​Lang leve de regenlaarsjes hoor. Door de regen, naar het strand, door het bos, op de camping, even snel wat aantrekken op buiten te spelen… Tuurlijk ze mogen niet altijd aan maar als de huidige knalgroene te klein zijn komt er echt weer een maatje groter.

O en fleece ook geen enkel probleem mee al wordt het vooral gebruikt op de camping of als het echt koud is. Momenteel hangen er een paar vesten en truien in het korenblauw, donkerblauw, grijs en donker paars in de kast.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er voor jou nog meer no-go is Daisy want ik heb het gevoel dat die volledig tegengesteld zijn aan mij ideeen :)  (Ik ben niet zo van het trendy, meer functioneel)

Hihi zelfs ik loop in regenlaarzen [emoji85] niet zoals ma flodder uiteraard! Maar wel als het nodig is! Fleece heb ik ook in de kast! Lekker warm en vooral voor mijn werk geschikt in koude ruimtes!

Daisy
    Lid

​Lang leve de regenlaarsjes hoor. Door de regen, naar het strand, door het bos, op de camping, even snel wat aantrekken op buiten te spelen… Tuurlijk ze mogen niet altijd aan maar als de huidige knalgroene te klein zijn komt er echt weer een maatje groter.

O en fleece ook geen enkel probleem mee al wordt het vooral gebruikt op de camping of als het echt koud is. Momenteel hangen er een paar vesten en truien in het korenblauw, donkerblauw, grijs en donker paars in de kast.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er voor jou nog meer no-go is Daisy want ik heb het gevoel dat die volledig tegengesteld zijn aan mij ideeen ":)"  (Ik ben niet zo van het trendy, meer functioneel)

Laten we even voorop stellen, dat ik het wel begrijp hoor! Regenlaarzen zijn handig ter voorkoming van kletsvoetjes.Fleece zit lekker en is warm. En uiteindelijk ben ik met mijn plassenstampende bullenbakje ook gezwicht voor regenlaarzen, maar wel matchend bij de jas. 

Maar ik doe liever iets meer moeite om een creme grof gehaakt vest met een pluche voering te vinden zodat comfy en fashion elkaar ontmoet haha.

Ehm, meer no-go’s: 

-alles met velours stof

– dubbel omgeslagen mouwen en pijpen, lekker op de groei. Groeiruimte is top, maar niet te veel :P 

-rib stof

-paars, in elke tint.. 

-hele grote schreeuwende disney figuren

nou dat eigenlijk.. verder ben ik helemaaaal niet veeleisend :lol: 

Pallas
    Deelnemer

Laten we even voorop stellen, dat ik het wel begrijp hoor! Regenlaarzen zijn handig ter voorkoming van kletsvoetjes.Fleece zit lekker en is warm. En uiteindelijk ben ik met mijn plassenstampende bullenbakje ook gezwicht voor regenlaarzen, maar wel matchend bij de jas. 

Maar ik doe liever iets meer moeite om een creme grof gehaakt vest met een pluche voering te vinden zodat comfy en fashion elkaar ontmoet haha.

Ehm, meer no-go’s: 

-alles met velours stof

– dubbel omgeslagen mouwen en pijpen, lekker op de groei. Groeiruimte is top, maar niet te veel ":P" 

-rib stof

-paars, in elke tint.. 

-hele grote schreeuwende disney figuren

nou dat eigenlijk.. verder ben ik helemaaaal niet veeleisend ":lol:" 

Behalve de ribstof ben ik het nu wél met je eens ????

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.