Mijn Bevallingsverhaal

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    simonep
    Lid

zondag 2 juli….

het is ontzettend warm en ik weet niet waar ik het zoeken moet..dikke enkels en vingers(zelfs mijn ring is er afgeknipt) harde buiken doe bijna pijn doen,en een vreselijk in de weg zittende buik…en ik heb ook nog eens mijn avondeten er uit gegooid…

maar ja…ik ben pas over 10 dagen uitgerekend dus ik moet geduld hebben…..

tot snachts half 4….(3 juli)

ik heb ontzettend veel slijm verlies en heb buikpijn.

ik kijk op de klok…en een kwartier ater…weer buikpijn….zou het begonnen zijn??nee..tis 9 dagen te vroeg…

weer een kwartier later…ja hoor…het zijn weeen! ik ga naar het toilet en zie dat ik bloed en slijm verlies….

half 5 in de ochtend…ik krijg weer een wee en zucht m weg….autsjjj die deed al goed pijn….7 minuten later…weer een!!

ik maak peter wakker en vertel hem dat hij de VK moet gaan bellen.het gaat net als bij mijn oudste erg snel….telkens om de 7 minuten al weeen!

het is 6 uur als de VK komt. ik heb al 4 a 5 cm ontsluiting binnen 2 1/2 uur.

ze zegt dat ze rond 8 uur terug komt en vertel dat we de kraamzorg moeten gaan bellen.die komt rond 7 uur binnen…ik heb inmiddels al weeen om de 3 minuten…erg pijnlijk…wilde ik dit nou echt??? :wacko:

8 uur,de VK komt weer kijken….ik heb bijna voledige ontsluiting en heb licht het gevoel dat ik moet persen….

maar echt duidelijk vind ik het niet.een druk gevoel zeg maar….

uiteindelijk mag ik dan gaan persen….maar ik durf niet! ik raak in paniek,want ik moet persen en ben aan het overgeven tegelijk……waar moet ik heen persen…ik ben de weg helemaal kwijt.

de VK brengt haar vingers in en zegt dat ik daar naar toe moet persen..nu weet ik het en begin met persen,aangezien mijn persweeen niet zo heel sterk zijn kost het een beetje moeite maar ja ach…al na 25 minuten,het is dan 09:10 uur…word onze prachtige zoon geboren!

MAIKEL 3590 gram en 51 cm.

ik ben iets ingesceurd maar met 2 hechtingen is het zo klaar!

al met al van de eerste wee tot Maikel werd geboren heeft het 5 1/2 uur geduurd!!

wel moet ik zeggen dat ik 2 dagen heel erg veel behoorlijke pijnlijke naween heb gehad.

zo dat was mijn verhaal :wub:

Klaver
    Bijdrager

Zooooooooooooo dat is een supersnelle bevalling geweest :D:D Gefeliciteerd en geniet

lekker van je gezinnetje ;)

Zo, dat is inderdaad snel …… geniet van je kraamtijd!

lieke
    Lid

super snel hoor, en nu lekker van elkaar genieten.

Elsje
    Lid

snel hoor super gedaan geniet er lekker van met z’n 4-en

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en geniet maar lekker van elkaar en rustig aan

Gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet ervan.

PROFICIAT!!!!!

Geniet ervan!!!

Groetjes Claudia

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.