Mijn Bevalling

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    jip
    Lid

hier dan ook even mijn verhaal.

15 januari uitgerekend, en die dag ging zonder enig krampje voorbij, 17 januari werd ik snacht wakker van wat lichte krampen, en heel naief dacht ik dat dit HET al was, op mn klokje lag ik te timen en toen ze naar mijn gevoel om de 5 minuten kwamen maakte ik mn vriend wakker. Ik weet nog dat ik tegen hem zei “jeetje waar maken al die vrouwen zich toch druk om , dit stelt niks voor :wub: ” afijn na twee uur stopte de “weeen” Ik zat meteen een beetje in een dipje want naar mijn idee zou hij/zij vanavond geboren worden, Die avond heeft mn vriend me op sleeptouw genomen, in de keiharde regen zijn we de halve stad doorgelopen met het idee dat dit de boel wel op zou wekken, maar er gebeurde niks, om 24.00 uur naar bed, was best moe van die hele avond lopen en toen begon het weer, ik liet mijn vriend maar liggen en heb de hele nacht halve films gekeken, 15 keer onder de douche gestaan ( wat achteraf dus niet goed schijnt te zijn als de weeen niet echt doorzetten) over de tafel gehangen en tijdschriften gelezen, om 7 uur vond ik het wel genoeg en heb hem wakker gemaakt, de vk gebeld en die kwam even later langs met het leuke nieuws dat er nog helemaal geen ontsluiting was en dat die weeen gewoon wat voorkrampen waren, ik dus helemaal dippie want het deed toch behoorlijk pijn die nacht. de krampen zette wel door de hele ochtend en ik kon eigenlijk niks meer doen, alles deed pijn, om 15.00 uur hebben we de vk weer gebeld, als t geen weeen waren, Prima! maar dan wilde ik wel slaappillen! want ik had al 2 nachten niet geslapen, maar hiep hiep hoera ik had toch ineens 3 cm. ze stripte me waar ik overigens niks van voelde en toen brak de “hel” dus wel los. ik heb 5 uur voorover gehangen op de schouw en om 19.00 uur gingen we naar het ziekenhuis, mijn vader bracht ons in zijn bus want onze eigen auto had twee dagen daarvoor er ineens geen zin meer in. ik weet nog dat hij stopte voor het oranje stoplicht, het laatste stoplicht voor het ziekenhuis, wat was ik boos!! eenmaal daar had ik 6.5 cm en om 21.00uur mocht ik met 8cm persen omdat ik het niet meer hield. na 2 uur aan een stuk door persen, en na een flinke knip waar ik zelf om gesmeekt had werd eindelijk mijn dochter geboren. En vanaf het eerste moment dat ik haar zag was de hele bevalling al weer vergeten!

KellyD
    Lid

Dat gevoel van, ach is dit alles dat ken ik wel van in het begin, daar kwam ik ook snel van terug. ;)

mooi verhaal.

Klaver
    Bijdrager

Ja, dat gevoel ken ik ook……….toen het bij mij begon, dacht ik ook

nog: is dit alles..waar zeurt iedereen toch over?? Maar ja….daar

moest ik toch ook snel van terugkomen!! :wacko:

jip
    Lid

ja toch wel jammer eigenlijk he!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.