Menstruatie

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Libra
    Lid

Heb een vraagje, ik heb afgelopen zondag de laatste pil ingenomen (eergisteren dus), nu wil ik eigenlijk mijn menstruatie een maandje overslaan. Kan ik nu gewoon 2 pillen slikken, dus van vandaag en van gisteren en dan weer gewoon verder gaan of ben ik al te laat?

Klaver
    Bijdrager

Ik denk dat het nog wel moet gaan aangezien je er pas 2 dagen tussen heb liggen…….lijkt mij

dat als je vanavond weer begint met innemen dat je menstruatie dan gewoon weg blijft :)

Maar misschien heb ik het mis hoor………het ligt er denk ik ook aan hoeveel dagen later na de

laatste pil je ongi werd……..als dat al vrij vlot was, dan heb je kans dat de boel al op gang is

gekomen……en dan is er geen houden meer aan ;)

Emma4
    Lid

Ik denk dat je vandaag nog wel mag twee opnemen. en zo verder innemen

Libra
    Lid

Ik denk dat het nog wel moet gaan aangezien je er pas 2 dagen tussen heb liggen…….lijkt mij

dat als je vanavond weer begint met innemen dat je menstruatie dan gewoon weg blijft :)

Maar misschien heb ik het mis hoor………het ligt er denk ik ook aan hoeveel dagen later na de

laatste pil je ongi werd……..als dat al vrij vlot was, dan heb je kans dat de boel al op gang is

gekomen……en dan is er geen houden meer aan ;)

meestal word ik het pas na 5 dagen.

Thanks meiden, ik ga gelijk effe 2 pillen innemen.

Anoniem
    Gast

Ik denk dat je er vanvond 1 moet innemen en dan morgenochtend weer. en dan weer ’s avonds .. Dus morgen 2x.

Volgens mij is dit beter omdat je de hormonen in ieder geval dan een beetje gedoseerd binnenkrijgt!!

twinsma
    Lid

Als ik jou was, zou ik dat niet doen.

Volgens mij doe je het dan niet goed.

Maar anders even de HA bellen.

ik zou gewoon de stopweek afwachten en dan toch maar ongi en dan gewoon op de goede dag weer beginnen.

Twee pillen heeft geen extra werking… dat is wat de HA mij heeft vertelt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.