Meest aparte naam

Dit onderwerp bevat 33 reacties, heeft 13 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Fiene 3 jaren, 11 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Daisy
    Lid

Wat is de meest; gekke, aparte of moeilijk uit te spreken naam die je ooit hebt gehoord?

Op de creche waar ik werkte werd een nieuw jongetje gebracht; Roue.. Ondanks dat die cabaretier (dat is hij toch?) ook zo heet moest ik onwijs wennen aan die naam..het klinkt in mijn ogen heel onnatuurlijk..

Pallas
    Bijdrager

toegegeven, ik ‘ken’ ‘m alleen van hear-say, maar de meest vreemde naam ooit vind ik “La-a” (uit te spreken als Ladasha).

Van mensen die ik zelf ken, heet er eentje Pleun. Is volgens mij oud-Hollands, maar ik kan er maar niet aan wennen!

Niet de meest tropische naam maar ik vind het niks

Meis of jongen

Zijn gewoon kindjes die zo heten….

Nijna
    Bijdrager

Ray-Ben , ik vind het nog altijd 1 in de categorie zo zou ik mijn kind echt nooit noemen.

Pleun komt hier in de omgeving veel voor. Ik ken er zeker vijf, maar moest er ook aan wennen toen ik hier kwam wonen.

Ik vind namen als Bloem, Vlinder, Storm vrij afschuwelijk, of namen die samen met de achternaam een rare naam opleveren.

Beau Ter Ham bijvoorbeeld.

Jesske
    Lid

bij Danté zit er een kindje pip in de klas … raakt mij toch ook niet echt hoor

Taaipoppetje
    Bijdrager

Pip… nee dat doet mij ook niets. Leg eerder de link naar Woezel zeg maar.

Namen waar niet over nagedacht zijn vind ik echt walgelijk. Als je van achteren De Nijs heet.. dan noem je je zoon geen Thijs…

Pleun vind ik ook heel apart hoor Pallas… nu ken ik er eentje in mijn directe omgeving. Ze heet Pleuni…maar ze wordt Pleun genoemd door iedereen. Het blijft wennen..

Hoeveel negatieve reacties ik over de naam KICK heb gehad….onze zoon….dat was soms ook niet mis!

En het mooie is…deze naam past perfect bij hem!

Taaipoppetje
    Bijdrager

Kick is ook wel een aparte naam vind ik. Alle Namen wennen uiteindelijk wel. In mijn directe omgeving ken ik niemand met die naam dus voor mij is het dan ook vreemd

Daisy
    Lid

Ik vind Kick onwijs leuk! Ik hou wel van aparte namen.

Wat ik toch ook altijd bijzonder vind zijn namen zo als Jayden,Jaysen, Jordan.. Dat die worden geschreven als Djayden.. Alsof ik een imbeciel ben.

Oh en ik ken van horen zeggen een jongentje die spijker heet..

smurfie
    Lid

Pleun komt hier in de omgeving veel voor. Ik ken er zeker vijf, maar moest er ook aan wennen toen ik hier kwam wonen.

Ik vind namen als Bloem, Vlinder, Storm vrij afschuwelijk, of namen die samen met de achternaam een rare naam opleveren.

Beau Ter Ham bijvoorbeeld.

Whahahahahahaha! :lol:

Buikpijn van ’t lachen! :P:haha:

Ik vind Kick onwijs leuk! Ik hou wel van aparte namen.

Wat ik toch ook altijd bijzonder vind zijn namen zo als Jayden,Jaysen, Jordan.. Dat die worden geschreven als Djayden.. Alsof ik een imbeciel ben.

Oh en ik ken van horen zeggen een jongentje die spijker heet..

Jayden is heel gewoon, vooral in Engeland.. Net als Jordan.

Zojuist de naam Jaylinn gehoord van iemand. Het grappig is dat het een vrije aparte naam is, maar ik hem (manlief niet helaas :P) ook op m’n namenlijstje had staan! :lol:

Spijker.. zo heet de zoon van een BN’er ook (kan ff niet op z’n naam komen.. z’n broertje heet Storm en die anderen heten ook behoorlijk apart geloof ik..).

Taaipoppetje
    Bijdrager

Jayden is niet apart dat bedoelt daisy niet. Ze bedoelt dat mensen het schrijven als djayden..

Spijker en storm…. apart

Felice
    Sleutelbeheerder

als ik de naam storm hoor moet ik altijd denken aan het gezegde: wie de wind bemint, zal storm ontvangen.

Fiene
    Bijdrager

Bij Mint in de klas zit een jongetje die Solar heet…..ik kan er niet aan wennen

smurfie
    Lid

Niet de meest tropische naam maar ik vind het niks

Meis of jongen

Zijn gewoon kindjes die zo heten….

Of “Zus” (kind van Angela Schijf en ook een personage in TWGHG).

Ray-Ben , ik vind het nog altijd 1 in de categorie zo zou ik mijn kind echt nooit noemen.

Helemaal met je eens.. Onze zwager heet Raymond en dat wordt vaak afgekort naar Ray… vind ik al apart.. maar Ray-Ban of Ray-Ben zijn nog erger…

Jayden is niet apart dat bedoelt daisy niet. Ze bedoelt dat mensen het schrijven als djayden..

Spijker en storm…. apart

Ik lees het nu ook :) solly.. :zwijg002:

Bij Mint in de klas zit een jongetje die Solar heet…..ik kan er niet aan wennen

:blink: Que? :o Solar… die werkt op zonne-energie ofzo?? :blink:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.