Me(l) on film

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    MelanyBrunings
    Deelnemer

kinderwens1.thumb.png.aca03b629c2106dd4f

Dit soort telefoontjes komen altijd op een onbewaakt moment…. “Of ik mee wilde doen aan een filmpje…” Ik was eerst helemaal stil.. “Dat durf ik helemaal niet” zei één van de stemmen in mijn hoofd. Gelukkig greep een andere stem in dus heb ik het wel gedaan want mijn missie is nu eenmaal taboe & stilte doorbreken als het gaat om vruchtbaarheidsproblemen. Dus voor Kinderwensbloggers.com trok ik één stoute en één stoere schoen aan en ging op pad.

En jeetje mina wat was dat eng zeg! Aan papier je gedachtes toevertrouwen is pittig maar het voorlezen voor de camera, dat is heel andere koek! Maakt niet uit het is voor een goed doel, zeg ik snel. De filmcrew hielp mij er door heen, echt waar. Zeer professioneel en erg aardig. Dank mensen want je voelt je knap onzeker als je dat niet gewend bent!

Voor een special zijn er meer mensen op de film gezet die een brief voorlezen en ik ben daar één van. De rode draad in mijn leven gaat over de Kinderwens, de moeizame weg daar naar toe en wat deze ervaring met mij gedaan heeft. Daar heb ik dan ook over geschreven en dat werd gefilmd.

Op momenten dat ik me onzeker voelde, (ik gaf mijzelf immers compleet bloot) dacht ik aan het doel dat ik voor ogen heb en dat is meer mensen vertellen over wat Kinderloosheid betekent en dan moet je zelf ook met de billen bloot. Je kan dan niet alleen maar andere bloggers vragen hun hart te luchten op je website, zelf ook aan de bak. Ik zit daar met een jasje aan maar het voelde alsof ik in mijn bikini zat. Geeft niet, je kwetsbaar opstellen kan soms heel bevrijdend werken. En ik bleef mezelf voor ogen houden waar ik het voor deed en dat zorgde er toch wel voor dat ik niet werd overvallen door hyperventilatie of iets dergelijks en ik helemaal niet verstaanbaar zou zijn. Misschien spannend voor op beeld, maar dan schiet ik mijn doel voorbij en dat zou zonde zijn.

Volgende maand mag ik het filmpje pas delen met jullie. Helaas, voor nu moeten jullie het met deze foto’s op locatie doen. Ik denk dat het een enorme hype gaat worden. Zou me niets verbazen als er ook een challenge op bedacht wordt. Niet alle challenges zijn even leuk maar in dit geval hoop ik wel dat het een challenge wordt want mij heeft openheid geven over gevoelige onderwerpen veel opgeleverd. Het heeft me uit mijn isolement helpen kruipen, ik ben er door gegroeid en het heeft me veel kennis en mooie relaties opgeleverd.

Wat is Kinderwensbloggers? Kinderwensbloggers is een blogsite voor hen die over de kinderwens bloggen. Ik heb het opgericht toen ik merkte dat zelfs zij die hieronder gebukt gaan rekening moeten houden met onbegrip, op- en aanmerkingen van buitenaf terwijl zij juist alle steun verdienen. Wil je meer weten over Kinderwensbloggers? Ga naar de website.

Liefs,

Melany

Mocht je vragen of tips hebben mail mij gerust of laat een reactie achter.

Felice
    Sleutelbeheerder

ik kan niet wachten op dat filmpje !

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.