Mama van MAX

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur

Hi allemaal,

Ik ben nieuw en stel me graag even voor. Ik ben Laila, 24 jaar en woon in Arnhem. In december ben ik mama geworden van een prachtig jongetje Max. Sinds de komst van Max ben ik veel bezig met mode en winkelen en ben daarom ook een blog daarover begonnen.

Op de blog vindt je alles op gebied van BABYenKINDermode. Van outfit of the days van Max, tot hoe je een lastig item moet combineren en waar je leuke merk kunt kopen en waar je budget outfits kunt vinden.

Mocht je het leuk vinden je kan een kijkje nemen op mijn blog. De url vind je in mijn onderschrift.

Ik hoop dat het een gezellig forum is waar ik leuk mee kan kletsen.

Felice
    Sleutelbeheerder

hallo Blauw wolkje, ik heb maar even een kijkje op je blog genomen. Wel knap dat je elke dag beschrijft wat je je kind aantrekt!!

hallo Blauw wolkje, ik heb maar even een kijkje op je blog genomen. Wel knap dat je elke dag beschrijft wat je je kind aantrekt!!

Hi Hi,

Bedankt voor je kijkje op mijn blog. Het is wel lastig hoor om elke dag op een leuke manier te beschrijven wat hij aan heeft. Vind je het een leuke blog?

Ik ga binnenkort ook wat meer uitbreiden. Kom je af en toe een kijkje doen?

Felice
    Sleutelbeheerder

Ja ik kan me voorsteleln dat dat best lastig is, hoe kwam je er zo bij om dit te gaan doen? op deze manier?

Pallas
    Bijdrager

Superleuk! Lijkt me echt gaaf voor later, een fotoboek met alle outfits van z’n eerste jaar.

Enneh: goeie smaak hoor!

Taaipoppetje
    Bijdrager

Welkom blauwwolkje! :blij:

Wat een leuke blogs! Hij staat in mn favorieten nu :lol:

En wat een lief mannetje zeg :wub:

Bedankt voor jullie lieve reacties!

@Felice
    Ik kijk bijna dagelijks op alle webshops om te zien wat er te koop is en maak overal verlanglijstjes. Op facebook deed ik al elke dag een foto online zetten van Max zijn outfit of the day. Aangezien ik er zo mee bezig ben en ook om me heen hoorde dat er zo weinig leuke jongens kleding te koop is dacht ik; ik ga een blog openen en elke dag bloggen over alle leuke dingen die ik tegen kom. En natuurlijk wil ik er ook een peroonlijk tintje aan houden. Voor Max moet het een soort online dagboek worden voor later. Zodat hij kan zien wat hij toen aan had, wat er toen in de mode was etc. Ik ben nu een paar dagen online en moet zeggen dat ik het super leuk vind en probeer 2 artikelen per dag te plaatsen.

@Pallas
    TNX!

@Nikki leuk dat je mijn blog in je favorieten hebt zet! Mocht je zoiets hebben van, hier wil ik wel meer van weten dit moet echt op je blog komen te staan dan mag je altjd een gil geven hoor. Hoe meer info ik van iedereen krijg hoe meer leuke artikelen ik kan schrijven.

En tnx voor je compliment over mijn zoontje. Hij is een geweldfig mannetje. Ik ben al zo dol op hem en ik hou met de dag meer van hem. Mama zijn is fantastisch.

Felice
    Sleutelbeheerder

dat is het zeker blauwwolkje! en het gaat nooit meer over !

Klaver
    Bijdrager

Welkom Blauwwolkje!! Wat bijzonder dat je dit bent gaan doen, leuk voor later!!

smurfie
    Lid

Hoi blauwwolkje, welkom op dit forum!

Ik heb je blog ook even bekeken, wat een enig zoontje heb je zeg :)

En wat leuk dat je vriend gister Max heeft aangekleed. Het bloesje staat ‘m erg goed :)

Ben benieuwd naar de foto van vandaag!

We hebben in de babbelhoek ook een topic wat heeft jouw kind aan vandaag. Dat lijkt me nou echt wat voor jou :)

Heel veel lees- en schrijfplezier hier op het forum. Als je het net zo leuk gaat vinden als ik dan kom je hier vast nog heel vaak :)

Chantal
    Moderator

Welkom op ons gezellige forum!

Ik ga straks eens even op je blog kijken :)

@Chantal is goed hoor leuk dat je komt kijken

@Smurfie
    Dat topic is zeker wat voor mij. Ik weet niet of ik er link mag plaatsen naar de outfit wat mijn zoontje aan heeft? Anders moet ik alles dubbel gaan posten namelijk ;) Ik vind het een heel leuk forum en heb al wel wat gelezen, maar ben nu nog te druk om echt actief te gaan reageren. Heb net een nieuwe baan en moet 2 weken fulltime trainen. Daarnaast mijn blog, gezin en huishouden zorgt ervoor dat meestal de dag wat aan de korte kant is ;) Hopelijk snel wat extra tijd om actief te worden hier.

@Klaver
    Ik hoop dat Max het ook leuk vind en het met veel plezier bekijkt later.

Er komt trouwens heel snel een hele leuke prijsvraag online waar je iets leuks mee kan winnnen voor de winter. Wat hou ik nog even geheim, maar mocht je een kleintje hebben tussen de 0 en 5 jaar dan is het zeker leuk om mee te doen.

Mocht je mee willen doen dan is het verstandig om de blog goed in de gaten te houden!

Felice
    Sleutelbeheerder

hoi blauwwolkje ! elke dag een link zetten gaat me wat te ver ;-) maar gewoon de foto in het topic ? gaat heel snel en simpel:-)

smurfie
    Lid

Lijkt me een goed idee wat Felice zegt. De mensen die je blog willen blijven volgen doen dat toch wel :) En wie weet hoe jij weer geinspireerd wordt door onze reacties op jouw foto’s! :)

Leuk om over je gezinnetje te lezen. Op welke dag is je zoontje precies jarig?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.