luizen !

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

Luizen< laat het aan Willemien over om er geestig over te schrijven

Luizen

smurfie
    Lid

Wat heb ik weer heerlijk gelachen! Toptekst!

Chantal
    Moderator

hahaha heerlijk!

En idd, zodra ik de titel las ging het bij mij gelijk al kriebelen :lol:

Ja lees het woord ‘luis’ en je hebt jeuk. Dit incident is van een paar maanden geleden. Deze week kwam er weer een luizen-alert van school, brr. Ik heb ook dat ik tegenwoordig bij het vaagste pluisje in die haren die kinderen al als een aap begin te vlooien.

Pallas
    Bijdrager

ai, ik kreeg gelijk weer een flashback naar de vlooienplaag die in ons huis woedde toen we er net woonden! Overal zie je dingen springen en je hebt continu jeuk… nee, je kan er maar beter helemaal vanaf zijn!

smurfie
    Lid

Pallas: jouw reactie doet me weer denken aan de vlooienplaag die wij ooit in (een ander) huis hadden.

Ipv. dat die beestjes nou op de katten gingen zitten, namen ze mij te grazen :denken2:

Heb nog nooit zo’n verschrikkelijke jeuk gehad als toen.. zelfs niet die ene x toen ik allergisch voor iets bleek te zijn.

Pallas
    Bijdrager

we hebben nu last van muizen sinds kort, maar dat heb ik 1000x liever dan luizen of vlooien!

smurfie
    Lid

Ik denk ik ook wel, ook al zijn muizen ook niet alles hoor…

Ben toch best een diepe slaper, maar zelfs ik word er gewoon wakker van..

En het irritante is: je krijgt ze nooit te pakken (behalve dan die ene die zo stom was om een gaatje te vinden naar de kattenkamer :P)

Wij mochten nog van geluk spreken dat ze geen kabels of andere dingen hadden doorgeknaagd!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.