luiheid loont

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

altijd als ik de oven schoon maak, dan boen ik me suf. Oke ik spuit er ovenreiniger in ( van het Kruitvat , want volgens de consumentenbond is die het best. Hij is ook het goedkoopst, dus waar praten we nog over )Maar goed, na een paar uur inweken, ga ik boenen en schuren.

Dat doe ik vanaf gisteren nooit meer.

Wat gebeurde mij : op zaterdag bakte ik een broodje op en kwam tot de conclusie dat mijn oven echt niet meer kon. Te vies. ik geef het eerlijk toe.

Ik spoot ḿ dus vol ovenreiniger en bedacht toen dat ik Å› middag naar vrienden zou gaan om daar te te eten. ¨maakt niet uit¨, dacht ik , ik doe het zondagochtend wel, voor ik naar de beurs ga.

Oke de avond was iets te gezellig en ik was al blij dat ik mezelf naar de beurs kreeg.

En zo werd het zondagavond een uur of 7….

En wie schets mijn verbazieng: niks boenen en schuren. Met een lappie waste ik de hele oven uit, hij was nog nooit zo schoon geweest!

Omdat het nog een beetje vettig aanvoelde heb ik hem nog even met een sopje nagedweild. Klaar en blinken !

Kortom : wil je je oven schoonmaken : doe niks .Dagen

Daisy
    Lid

Dat zijn de berichten!!

Ik ga dan ook maar eens kijken naar dat kruidvat spul, laatst die van de action gebruikt, niks schoner geworden en een hoop rook toen ik hem later aanzette.

Klaver
    Bijdrager

Kijk, van zulke berichten wordt ik nou blij :joepie:

mimroos
    Lid

geweldig nieuws en precies op tijd! ik ben van plan om de komende tijd telkens n keukenkastje schoon te maken en de oven telt dan ook als n.

luiheid genoeg hier, dus als dat de magische truc is, moet het goed komen!

Pallas
    Bijdrager

Dit weekend ook maar eens dat kruidvat wonderspul halen!

smurfie
    Lid

Hihihi wat een lekkere luie forummers hebben we toch hier :P

Gouden tip, Felice!

Daisy: de laatste keer dat ik de oven schoonmaakte, had ik ook het verwarmingsrooster afgenomen. Daarna had ik ook een hele tijd last van rook, als ik ‘m aanzette.

Gewoon niet meer doen dus, dat rooster afnemen!

Chantal
    Moderator

Heee, zulke tips houden we van Felice :lol:

Taaipoppetje
    Bijdrager

haha handig felice :lol:

Felice
    Sleutelbeheerder

Dit weekend ook maar eens dat kruidvat wonderspul halen!

werkt alleen in combinatie met luiheid :lol:

eschre
    Sleutelbeheerder

Wij hebben tegenwoordig ook een Kruidvat om de hoek, hoef ik nog minder moeite te doen!

Felice
    Sleutelbeheerder

ik zei het….

smurfie
    Lid

Hahaha.. nou moet Kruidvat nog een online winkel openen zodat wij uit onze luie stoel kunnen bestellen! B) :lol:

Felice
    Sleutelbeheerder

je hebt lui en super lui :lol:

smurfie
    Lid

Liever lui dan moe he ;)

Klaver
    Bijdrager

Hahaha.. nou moet Kruidvat nog een online winkel openen zodat wij uit onze luie stoel kunnen bestellen! B):lol:

Die komt er vast wel een keer!!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.