Luierzaken

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    LiekeZ
    Bijdrager

Of wat dacht je van de keren dat je een poepluier wil verschonen en blijkt dat meneer nog niet helemaal klaar is? Poepen en scheetjes laten is, zonder krampjes uiteraard, het grappigste wat er is als ik m’n zoon moet geloven. Ik zou dan ook beter moeten weten als die enorme lach op z’n gezicht verschijnt als ik ‘m op de commode leg. Die komt echt niet vanwege de geweldige grappen van mams, nee nee, meneer ligt nog met alle plezier te werken aan z’n kunststuk van de dag! En ik? Ik lach gewoon mee, want als m’n zoon de tijd van z’n leven heeft, heb ik dat ook. Bovendien hou ik wel van een goeie poep- en plasgrap op z’n tijd…

Chantal
    Moderator

Hahaha. mag het een troost zijn dat meisjes precies hetzelfde doen…

Maak je net de drukkers van een romper vast… Pak je een stuk vd onderkant, natte vingers :P

En hier al eens na prikjes enorme spetterpoep gehad die nog net niet in dr bedje vloog ;)

LiekeZ
    Bijdrager

Hahaha. mag het een troost zijn dat meisjes precies hetzelfde doen…

Maak je net de drukkers van een romper vast… Pak je een stuk vd onderkant, natte vingers :P

En hier al eens na prikjes enorme spetterpoep gehad die nog net niet in dr bedje vloog ;)

Hahaha, ja lache man, kinderen…

Felice
    Sleutelbeheerder

ja hahaha je defintie van vies verandert razend snel. Heb je al geleerd die plasser goed naar beneden te vouwen ?? moes ik na een meid echt leren !

LiekeZ
    Bijdrager

De plasser naar beneden?! Oei oei, laat dat m’n man niet horen! Nee, dat mag echt niet, dat gaat tegen zijn gevoel in en als z’n plasser zo staat, dan staatie zo! Ok dan…

Pallas
    Bijdrager

ach ja, luiers… toen ik een heeeeele poos terug op mijn oppasjongetje paste (toen net 5 maanden) moest ik hem uit bed halen. Ging prima. Schone luier om, geen probleem. Flesje maken, eitje. En tijdens het voeden dacht ik: volgens mij is ‘ie nu aan het plassen, wat voel je dat goed door die luier heen, mijn hele been wordt nat. Afijn, na de fles til ik het ventje op: is mijn hele broek nat!

Toen ging er een lampje branden: wat had zijn moeder ook alweer gezegd over die vleugeltjes/randjes die je goed naar buiten moest vouwen om de beentjes heen?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.