Lofff

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Daisy
    Lid

Besluiteloos scroll ik langs alle jurkjes, ze zijn allemaal zo mooi.. ik ben niet geheel onbekend met Lofff, toen mijn jongste haar eerste kerst vierde had ik voor beide meiden een allerliefst matchend kerstjurkje van het merk, we hebben ze nog lang door gedragen zonder glitter schoenen. En die jurk van de oudste van die bewuste kerst is afgelopen zomer weer gedragen door de jongste en is nog goed genoeg voor een derde ronde.

Ik besluit een keer af te wijken van wat ik altijd doe -jurkjes bestellen- en kies voor een zwart rokje met bollen en een bijpassend bolero. Tevreden sluit ik de site af. 

Anderhalf dag later staat de de postbezorger voor de deur met een grote roze zak, alsof sinterklaas is geweest scheur ik de zak open en daar komt mijn bestelling tevoorschijn. De stof voelt een stuk soepeler dan dat het op de modellen foto’s uit ziet en de bolletjes zijn tot mijn verbazing gevuld met lucht, als je gaat zitten hebben de meiden in elk geval niet het gevoel alsof ze op een zak kauwgomballen zijn gaat zitten. Slim Lofff! Heel slim! 

De pas-sessie vind mijn dochter van 3 niet zo’n succes, maar ik ben meer dan tevreden als ik het haar aantrek, het zit ruim maar niet te ruim en het staat ontzettend leuk. Dochterlief van 8 vind zo’n pas-sessie fantastisch en is dolblij met haar nieuwe set kleding, voor haar is het setje echt precies goed, dus mama’s; schroom niet een maatje ruimer te kopen bij twijfel. 

Het mooie van dit set is dat je eindeloos kan combineren, met kerst met een glittershirt en legging, casual met een basic shirt en stoer in de zomer met een t-shirt en matchende kousen. Kortom, dit set gaat veel en vaak gedragen worden en ik zeg ‘we love Lofff!’

daisy.jpg

Fiene
    Deelnemer

Wowwwww dat is zeker een leuk setje! Toevallig had Mint gister ook een Loff rokje aan :) oerdegelijke kleding

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.