Licht Bloedverlies Innemen Pil ?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Admin
    Bijdrager

ik ben de 22ste voor het eerst weer begonnen met de pil (mercilon) dit was op de eerste dag dat ik weer ongi werd , afgelopen donderdag was het weer over en voor de rest iedere avond netjes de pil ingenomen.

nu heb ik al vanaf donderdag beetje pijn in de onderbuik en sinds gisteren met afvegen een beetje bloedverlies (echt heel weinig ) je moet goed kijken dan zie je wat door het “vocht/slijm” zitten hoort dit erbij als je met een nieuwe pil begin ? ben ook erg misselijk sinds ik de pil slik en haal me dus weer dingen in mijn hoofd………..zwanger zijn maar volgens mij kan dat absoluut niet .

in de bijsluiter staat bij bijwerkingen niets over wat bloedverlies en de buik”pijn” (ongipijn) maar wel weer over de misselijkheid hadden jullie dit ook met de pil toen je weer begon ?

anneke
    Lid

Goeiemorgen,ik heb nu ik microgenon heb ook licht bloedverlies.Eerst had ik trinordiol en daar had ik normaal tot veel bloedverlies.Maar omdat ik begin van dit jaar door die pil heen weer zwanger was geraakt(is een vroege mk geworden)heeft de ha me een zwaardere pil gegeven.

Klaver
    Bijdrager

Ik denk dat deze pil idd te licht voor je is…………dat is vaak een teken als je tussentijds

een bloeding krijgt :( Ik gebruikte altijd Microgynon 30 en ben daar heel tevreden over,

dat is ook wel een lichte pil maar kan misschien net voor jou ook wat beter werken :)

Straks na deze zwangerschap/bevalling ga ik weer verder met de Microgynon 30 :)

Emma4
    Lid

Ik denk dat deze pil idd te licht voor je is…………dat is vaak een teken als je tussentijds

een bloeding krijgt :( Ik gebruikte altijd Microgynon 30 en ben daar heel tevreden over,

dat is ook wel een lichte pil maar kan misschien net voor jou ook wat beter werken :)

Straks na deze zwangerschap/bevalling ga ik weer verder met de Microgynon 30 :)

Ik heb heel lang Mercilon genomen, en ik heb 1 keer een tussentijdse bloeding gehad. Ik zou niet verzwaren van pil, als het maar bij die 1ne keer blijft

Klaver
    Bijdrager

Ik heb heel lang Mercilon genomen, en ik heb 1 keer een tussentijdse bloeding gehad. Ik zou niet verzwaren van pil, als het maar bij die 1ne keer blijft

Ik weet niet welke pil zwaarder is..de Mercilon of Microgynon 30??? Ik ken de Mercilon niet, heb

vroeger wel Marvelon geslikt :)

Emma4
    Lid

Mercilon is een hele lichte pil. Heb ik gekregen toen ik 16 was. Nu slik ik Yasmin, en dat is nog lichter volgens mij

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.