knutsel een tractatie

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

deze kwam ik tegen op pinterest mijn wijze woorden hoe heḿ moet maken staan op de site

aanvullingen eiegen probeersels op dit thema; altijd leuk en zeer welkom!

https://www.babyenkind.nl/peuteractiviteiten/uitdelen/

Fiene
    Bijdrager

dat is toevallig, die had ik een tijdje terug ook op Pinterest gezien en opgeslagen zodat Seth die kan trakteren met zijn verjaardag (over 3 weken) omdat hij in een klas heet die “het Vlindervolk” heet ;) dus nog even geduld dan kan ik je foto’s laten zien van het resultaat :blij:

Felice
    Sleutelbeheerder

helemaal leuk ! kan je gelijk expert-advies geven !

Nijna
    Bijdrager

Mijn nichtje heeft ze als afscheidskadootje getrakteerd op de peuterspeelzaal toen ze in juli 4 werd. Zal Es eens vragen of ze nog ergens een foto heeft.

Chantal
    Moderator

Leuk dat er ook al moeders zijn die het dus al gemaakt hebben of in de planning hebben :blij:

Nijna
    Bijdrager

De vlindertjes; aan de ene kant zitten spekkies, de andere kant is gevuld met tekenkrijt.
    De meiden (en opa happy.gif )hebben de wasknijpers versiert. Hersluitbare zakjes zijn erg handig, stukje gekleurde pijperagger als sprietjes, oogjes erop plakken of tekenen en klaar. Frummel voor het echte werk gaat beginnen een plastic zakje tussen de wasknijper. Op die manier heb je een beetje zicht op hoeveel er in het zakje kan.

eschre
    Sleutelbeheerder

Het enige dat jammer is aan deze traktaties is dat het achteraf net lijkt of je plastic zakjes met inhoud getrakteerd hebt unsure.gif

Chantal
    Moderator

Hahaha daar heb je een punt ja…

Nijna
    Bijdrager

Als de juffen de knijper eraf trekken blijft er inderdaad niet veel meer dan een plastic zakje over.

Felice
    Sleutelbeheerder

afblijven dus en thuis pas opeten ! of de juf doet alle knijpers terug !

en dank voor de fotoÅ›!!

smurfie
    Lid

Vind het idee van de foto van je kind erbij plakken ook enig!

En dat de kindjes nog kunnen spelen met het vrolijke, helaas vleugelloze, vlindertje (knijper) na afloop vind ik ook leuk :)

En als ideetje op het plastic-zakjes-donatie-punt heb ik nog dit: knip per vlinder 2 driehoeken uit gekleurd karton en bevestig dit onder de zakjes.

Felice
    Sleutelbeheerder

de voorbeelden staan er op de site gezellig bij !

dropje
    Lid

ohoo die zijn leuk!

Ik heb van de week deze traktatie geknutseld.. zoonlief werd 10, en kreeg angry bird negerzoenen:post-3584-051204300 1358435350_thumb.jpg

Felice
    Sleutelbeheerder

wauh !! hoe heb je dat gedaan?

Pallas
    Bijdrager

Die zijn gaaf, dropje!

Esther: heel leuk idee met die vlinders!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.