kleine uitstapjes in de buurt

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

ooit ging ik met twee jochies: vier en vijf jaar oud naar Schiphol. Voor mij makkelijk te doen. Het leek de jongens heel leuk, mij minder. Binnen 5 minuten hing ik ook gefascineerd over de reling : ineens zag ik al die drukte , al die vliegtuigen door de ogen van 2 jochies!

Wat ik wil zeggen is : er zijn een heleboel heel simpele en goedkope uitstapjes te bedenken, die je kind echt geweldig vindt. Hier staan er een paar : vul maar aan !https://www.babyenkind.nl/activiteiten-voor-kinderen/uitstapjes-succes-verzekerd-en-kosten-nul/

Fiene
    Bijdrager

staatsbosbeheer…loop er eens binnen en vaak worden er ook wel gratis wandeltochtroutes aangeboden of houd de website in de gaten want er word veel georganiseerd speciaal voor kinderen. Zo zijn wij laatst naar de heropening van de oudste draaibrug van nederland geweest bij een fort hier in de buurt. Ik wist daar toevallig van omdat de kinderen van de mensen die in dat fort wonen bij ons op school zitten. Maar dat was erg leuk, je kon broodjes bakken boven een vuur en er werd met een minikanon geschoten en er werd een verhaal verteld door een professioneel verteller. Seth heeft het er nu nog over ;)

smurfie
    Lid

Dat brandweer uitstapje doet me gelijk denken aan de open dag van de politie waar ik wel eens ben geweest! Kost niks en is machtig interessant. Ze gaven daar oa. ook een demonstratie van een politiehond die een boef in zn armen beet.

En wat te denken van een simpele bos- of strandwandeling? Mega-interessant om sporen of beestjes te zoeken!

Eendjes voeren bij de vijver blijft voor de allerkleinsten een leuk kost-niks-is-leuk-uitje.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.