kerstuitje

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Taaipoppetje
    Bijdrager

wij hebben alleen mijn schoonouders te bezoeken met kerst.. vorig jaar waren we 3 dagen lang bij hun en heb ik me best verveeld. dat wil ik dit jaar anders. ik wil wel samen met ze zijn dat maakt me niet uit verder maar niet thuis niks lopen te doen.

we willen dus 1 kerstdag bij ze zijn gezellig eten etc. en de andere dag ergens heen gaan. maar nu de grote vraag: WAAR?!

ik dacht gelijk aan de winterefteling (ik smelt al bij het ideee!) maar het is wel erg prijzig..

iemand een ander leuk idee (duur/goedkoop maakt me even niks uit, ik ben gewoon erg inspiratieloos op het moment) ?

Carool
    Lid

Wij zijn een paar jaar terug een dagje naar Brugge gegaan op 2e kerst

Lekker over de kerstmarkt, winkelen etc

Met mooi weer een mooie wandeling maken, bos/strand?

Winterefteling lijkt me ook wel wat ja, maar idd prijzig

Weet niet wat er verder allemaal open is met kerst eigenlijk

Taaipoppetje
    Bijdrager

carool, los van de meubelboulevard kom ik namelijk ook niet zo ver haha! :lol:

Klaver
    Bijdrager

Wij zijn vorig jaar naar de kerstmarkt in Utrecht geweest, je hebt daar nu weer de Utrechtse bazaar in helemaal kerstsfeer :)

Fiene
    Bijdrager

Leuk idd, wij gaan nog wel eens naar Beverwijk met 2e kerstdag….winterefteling kan ik je afraden op 2e kerstdag, daar kun je die dag over de koppen lopen :hmmz:

smurfie
    Lid

Wat dacht je van zo’n indoor-sportcentrum waar je van alles kunt doen zoals bowlen en karten en weet ik het wat nog meer..?

Als je dat combineert met steengrillen/gourmetten ofzo (bieden ze daar ook vaak aan) ben je zo de hele dag zoet :)

Taaipoppetje
    Bijdrager

klaver, klinkt leuk!

fiene, beverwijk is in onze buurt.. maar is dat niet erg druk? vind het normaal al zo druk.. ja efteling lijkt me inderdaad ook uren in de kou staan voor je ergens in kunt.

Smurfie, leuk idee maar met lucas van 2 jaar word het wat lastig. bowlen kan ie wel maar max 10minuten..

Fiene
    Bijdrager

Ik denk dat ik drukte in Beverwijk beter aan kan op zo’n dag dan in de Winterefteling ;) Wij zijn ooit op 2 januari naar de Winterefteling geweest en hebben toen bijna 3 uur (!!!) in de rij gestaan bij Droomvlucht…..en koud dat het was brrrrr

In Beverwijk kan je jezelf dan nog warm houden door te blijven lopen ;)

smurfie
    Lid

klaver, klinkt leuk!

fiene, beverwijk is in onze buurt.. maar is dat niet erg druk? vind het normaal al zo druk.. ja efteling lijkt me inderdaad ook uren in de kou staan voor je ergens in kunt.

Smurfie, leuk idee maar met lucas van 2 jaar word het wat lastig. bowlen kan ie wel maar max 10minuten..

Oh ja whahahaha was ff vergeten de kinderen mee te rekenen ;):blush: hihi

En karten mogen ze natuurlijk ook nog niet, oeps.. :)

Taaipoppetje
    Bijdrager

haha nee dat word m ook niet.

Ik had het er gisteren met manlief over.. misschien leuk idee om 1 van de kerstdagen te gaan uit eten. Naar een sushi tent bijv :):P Ik ben nog nooit met kerst uit eten geweest..

Jullie?!

Klaver
    Bijdrager

Ja, een paar jaar geleden zijn we met Kerst uit eten geweest. Het was even zoeken naar een restaurant waar je gewoon a la carte kon eten, maar die hadden we uiteindelijk gevonden bij de Griek. Al die culinaire dingen hoef ik nl. niet :blush:

Fiene
    Bijdrager

Jah, is wel een leuke reden om je heel netjes aan te kleden en zo….en thuis geen rommel ;)

Taaipoppetje
    Bijdrager

klaver, jammer ik hou juist van het culinaire, maar mn portemonnee niet geloof ik :lol:

fiene, JUIST! :lol: Lijkt me wle weer wat anders gewoon..

Fiene
    Bijdrager

Heel veel restaurants bieden juist nu wel veel van die culinaire menu’s met kerst en dan een stuk betaalbaarder…

Wij gingen vroeger altijd brunchen met 2e kerstdag met heel de familie bij een restaurant hier in de buurt…ook een aanrader!

Taaipoppetje
    Bijdrager

leuk fiene, al lijkt heel culinair me niet zo leuk met de kids, het mag wat vrijer.. ik dacht aan iets van all you can eat bij de japanner, chinees, wok..

wij hebben niet echt een heel familie ook.. alleen wij en mn schoonouders :blush:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.