Kerstsfeer in huis

• Dit onderwerp bevat 22 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door Nijna.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Auteur
    wonder
    Lid

Hebben jullie buiten de kerstboom om nog verdere versieringen in/buitens huis?

Ik heb dit jaar eindelijk een mooie tuin :joepie:

Aan de veranda komen de ijspegels te hangen, en in het midden van mijn tuin komt mijn rendier die licht geeft te staan, ik hoop dat we sneeuw hebben dan staat het helemaal prachtig :wub:

Verder heb ik kerstkaarsjes op de kast staan, en slingers hangen her en der in huis!

smurfie
    Lid

Moet ff goed denken hoor wat we ook alweer hebben :blij:

Sinds 2 jaar een kerstster. Hebben we gekregen en hij is echt prachtig. Alleen zijn die krengen zo lastig ergens te plaatsen. Hing afgelopen 2x voor de achterdeur, maar dat was ook niet echt ideaal.

M’n favoriet: de kerststal waar ik als kind al mee speelde. Nog steeds moeten de figuurtjes in een bepaalde manier worden neergezet :D

Van vilt hebben we klokjes, sterren en bellen in 4 verschillende kerstkleuren. Die komen voor de ramen te hangen.

Verder nog wat beeldjes in kerstsfeer (denk aan een vogeltje met een kerstmuts op, zoiets) en speciale waxinehouders in kerstsfeer.

Dat was het geloof ik.

Klaver
    Bijdrager

Ja, kerststal…..kerstster……de ramen voor en achter zijn altijd versierd met van die afbeeldingen die je in kan spuiten en we hebben een kandelaar voor het raam.

Ja de ramen voor en achter zijn versierd met zelf gemaakte plaatjes, lampjes enz….

Little people kerststal hahaha en trein.

Dorpje en zo nog meer.

Buiten versier ik niet

Pallas
    Bijdrager

waarschijnlijk doen we (weer…) geen boom: we zijn eigenlijk amper thuis in december! Een echte is dus zonde, en een neppert komt er bij ons niet in.

Ik ga wel dit jaar ons oude kerststalletje ophalen bij papa. Heeft opa nog gemaakt, ik moet ‘m wel wat restaureren, maar dan staat er wel weer een hernieuwde traditie bij ons op tafel!

Taaipoppetje
    Bijdrager

Wanneer komt bij jullie de boom??

liefst zet ik hem na sint direct op.. dat gaat niet lukken dit jaar dus de zondag na sint zal ie wel staan :)

Chantal
    Moderator

Ik hoop volgend weekend :)

Bij mn tante staat ie al haha :)

eschre
    Sleutelbeheerder

Niet voor 5 december in ieder geval en verder heb ik nog geen idee ;)

Felice
    Sleutelbeheerder

ik ben heeeeel ouderwets…..24 december en 1 januari gaat ie eruit.

Kerstversiering mag na de Sint

Klaver
    Bijdrager

Wanneer komt bij jullie de boom??

liefst zet ik hem na sint direct op.. dat gaat niet lukken dit jaar dus de zondag na sint zal ie wel staan :)

Ik denk dat wij hem donderdag 12 december of in het weekend van 14 en 15 december neer zetten. De boom gaat hier pas weg op 6 januari, 3 Koningen.

Chantal
    Moderator

ik ben heeeeel ouderwets…..24 december en 1 januari gaat ie eruit.

Kerstversiering mag na de Sint

Vind ik zelf dus zo kort en zonde van m’n tijd die er in gestoken wordt :lol:

Klaver
    Bijdrager

Vanmiddag gaan we naar de Intratuin om kerstversiering voor bij het voorraam te kopen……heb er zin in!!

Taaipoppetje
    Bijdrager

felice, dat vind ik ook echt kort.. ik wil er lang van genieten eerlijk gezegd.. wij doen ook pas 6 januari (of de dagen ervoor) weg maar zet hem zsm na sinterklaas op

Daisy
    Lid

Ik vermoed volgende week zondag! al heb ik dit jaar met de box weer in huis geen idee waar ik hem neer moet zetten.

Fiene
    Bijdrager

Ik moet eerst mijn hele huis nog gaan verbouwen om de boom kwijt te kunnen :( en as. vrijdag ga ik eerst met nog 2 moeders de hele school versieren dus die dag gaat het niet worden thuis….zal wel zaterdag of zondag worden denk ik. Inmiddels heb ik nu 10 sneeuwpopjes af voor in de boom (gebreid)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.