Kerstoutfit

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Auteur
    smurfie
    Lid

Koop jij ieder jaar een nieuwe kerstoutfit?

Post je foto hier!

Nee ik niet eigenlijk, hoewel ik wel een keer heeeeeeeel graag in gala wil……wie weet.

wonder
    Lid

Ik koop altijd wel 1 nieuw setje!

Dit jaar wil ik voor 1e kerstdag een nieuwe jurk.

En 2e kerst trek ik mijn catsuit aan, die ik vorig jaar voor oud en nieuw heb gekocht, mijn nette zwarte jasje erop mijn pumps(met lage hak) en klaar!

Klaver
    Bijdrager

Meestal koop ik wel wat nieuws om met Kerst aan te trekken, ga binnenkort even online shoppen denk ik :D

Taaipoppetje
    Bijdrager

Nee ik koop niets nieuws met kerst.. heb een aantal jurkjes die ik met kerst en oud en nieuw draag. Verder zijn ze te netjes om te dragen :lol:

hayjay
    Lid

Ik wil voor kerst dit jaar een mooie jurk hebben. Mooie hoge hakken en klaar.

Zodra het kerst is geweest zal ik hier mn outfit showen haha

wonder
    Lid

Ik heb vandaag een mooie kerstjurk(zwarte jurk) gekocht :joepie:

Ik draag gewoon wat ik altijd draag.. Het is ‘maar’ kerst en ik zit gewoon met mijn eigen familie dus ik zie nooit zo in waarom ik me helemaal moet uitdossen daarvoor.. :)

paula
    Bijdrager

Ik koop altijd een “kerstpak” kan een jurkje zijn of een broek. Wel netjes maar niet te.

smurfie
    Lid

Ik heb niet ieder jaar wat gekocht, maar vind het persoonlijk toch een beetje saai als ik met kerst niet iets kan showen wat m’n familie nog niet heeft gezien :)

Koop wel altijd iets wat ik ook nog na de kerst kan dragen.

Ben sowieso geen make-up meisje, dus vind het voor speciale gelegenheden juist leuk om me op te tutten, ook al is het voor m’n eigen familie.

Misschien scheelt het ook dat ik alleen met mijn moeder contact heb en met de rest van de familie niet..

Nijna
    Bijdrager

Ik draag gewoon wat ik altijd draag.. Het is ‘maar’ kerst en ik zit gewoon met mijn eigen familie dus ik zie nooit zo in waarom ik me helemaal moet uitdossen daarvoor.. :)

Daar sluit ik me volledig bij aan !

paula
    Bijdrager

MOET uitdossen vind ik een groot woord, ik vind het altijd leuk om er een beetje meer werk van te maken, als je aan me kan zien dat ik niet aan het werk moet of “gewoon”thuis ben.

Door de weeks is het makkelijk haar, staart of los, makkelijke kleding en met een feestje of kerst net dat tikkie extra.

wonder
    Lid

Dat heb ik ook hoor Paula.

Daisy
    Lid

Nee ik koop niets nieuws met kerst.. heb een aantal jurkjes die ik met kerst en oud en nieuw draag. Verder zijn ze te netjes om te dragen :lol:

Hier hetzelfde hahha!! Dat zijn de bruiloft/feestdagen jurkjes haha!! Al is die van mij wel casual genoeg om ook op een verjaardag te dragen.

Misschien dat als ik nog tegen een goedkoop coctailjurkje aanloop dat ik hem nog wel meeneem voor kerst :D

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.