Jouw jaar in vogelvlucht…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Chantal
    Moderator

Hoe hebben jullie dit jaar ervaren?

Niet alleen de hoogte, maar ook zeker de dieptepunten…

2012 begon voor ons als een geweldig jaar.. Heerlijke voorbereidingen voor de komst van ons meisje.. En natuurlijk de geboorte zelf..

Met de geboorte begonnen ook gelijk de zorgen.. Flinke voorkeurshouding, scheef getrokken nekje en voetje.. Zou het allemaal in orde komen? Inmiddels ruim 8 maanden verder.. Een heerlijk meisje wat alles heeft ingehaald, zich motorisch enorm goed (heeft) ontwikkeld en wat een enorme vechtlust heeft!

Helaas begon na twee weken na de geboorte ook gelijk mijn dieptepunt.. Mijn lieve opa overleed.. Nadat hij ruim een jaar in een verpleeghuis had gezeten was ie op.. Hij heeft ons meisje helaas nooit echt mogen meemaken.. Wat zal ie trots geweest zijn! Inmiddels is de familie weer redelijk opgekrabbeld en gaan de herinneringen vaak met een lach en een traan… Al blijft het bij mij steken dat ie nooit zn eerste achterkleinkind echt heeft mogen bewonderen :(

Hoe was jullie jaar in vogelvlucht?

Klaver
    Bijdrager

Begin 2012 dacht ik dat ik eindelijk een leuke baan zou vinden, maar dat is nog steeds niet gelukt dus nu hoop ik maar op 2013. Het feit dat het nog steeds niet gelukt is, drukte soms beste een zware stempel op mijn humeur :blush: Ik wil zo graag werken, dus heel frustrerend allemaal.

Maar er kwam er ook een hoogtepunt, natuurlijk de geboorte van Selena, we kregen er weer een prachtige dochter bij :wub:

Verder gelukkig geen nare dingen mee gemaakt in 2012 :blij:

LiekeZ
    Bijdrager

Ik ben dit jaar moeder geworden van de meest geweldige zoon die je maar kan wensen!

That about says it all…

Daisy
    Lid

Het begon beroerd, maar in het voorjaar knapte het op doordat Gj weer een baan kreeg.. die hij helaas in November weer verloor.. Verder werd onze trots natuurlijk 4 jaar en dat was een bijzondere mijlpaal! we gingen een hele nieuwe wereld in vol schoolkinderen-dingen.

Natuurlijk was de positieve zwangerschapstest natuurlijk ook een hoogtepunt! :D

Felice
    Sleutelbeheerder

een druk jaar : veel werk op de bibliotheek, veel werk voor babyenkind, weinig werk voor het architecten bureau, een zoon die zÅ„ draai vond op de universiteit, een dochter die geen fymbryalogie bleek te hebben, maar ¨gewoon´ scheef stond….een vriendin , die niet te vertrouwen bleek, een vriend die een echte vriend bleek….het was : gewoon een jaar

Hier begon het jaar rustig en dat was welkom na een hectisch 2011. Maar in juni verloor mijn ex zijn baan, wat voor mij ook financie gevolgen had. Dan nog voor het eerst een zomervakantie waarin de kinderen drie weken niet bij mij waren en zelf op vakantie met de kinderen en mijn schoonmoeder (dat overigens goed beviel ;) ). 2012 was verder een goed jaar voor ons drietjes. :blij:

smurfie
    Lid

Wat een leuk topic, Chantal :)

2012 is 1 van de weinige jaren waarin er gelukkig niet heel veel ergs is gebeurd (laat ik afkloppen voor die laatste paar dagen ;)). Het enige mindere is dat mijn baan in de toekomst niet 100% gegarandeerd kan worden. Maar ja, dat kan het eigenlijk nooit..

Verder een goed jaar dus. M’n zus is getrouwd, m’n zus is opnieuw zwanger, ook m’n schoonzusje is na lang steggelen weer zwanger, ik ben ten huwelijk gevraagd, ik ben modje geworden bij BenK, we hebben weer geld teruggekregen van de waterschapsbelasting en de electra, de kerst hebben we weer overleefd.. ik denk dat ik alle hoogtepunten nu wel heb gehad.

Taaipoppetje
    Bijdrager

klinkt als een goed jaar smurfie :)

Chantal
    Moderator

Inderdaad een mooi jaar geweest Smurf!

Idooo
    Lid

Een druk en bewogen jaar. Alles regelen voor onze bruiloft wat een fantastische dag is geworden, een kleine meid die na lang kruipen eindelijk opstaat, gaat lopen en nu niet meer te stoppen is, te horen krijgen dat er voor de zoveelste keer wordt gereorganiseerd en mijn functie komt te vervallen, mijn studie bijna klaar is en kan uitkijken naar een andere functie voor na de reorganisatie, we weer zwanger mogen zijn, het toch 22 december werd, het hardlopen/sporten weer opgepakt en gestopt met roken, onze belastingadviseur wel heel goed haar best heeft gedaan om ook oude aangiftes nog eens tegen het licht te leggen, mijn vriendin mijn vrouw mag noemen en mijn vrouw mijn vriendin…..

Eigenlijk best een mooi jaar! (Oke, op een klein klunsigheidje na waarbij ik het raam van een kroeg uit de sponning heb geklopt…..)

Chantal
    Moderator

En Idooo, je hebt je natuurlijk aangemeld op het gezelligste forum van Nederland :P

Idooo
    Lid

Tjee hee, heb ik dat er niet eens bijgezet?…….:blush:

smurfie
    Lid

Hihihi :)

Wel fijn dat je vrouw ook gewoon je vriendin blijft!

En dat raam uit de sponning, daar zal ik maar niet naar vragen.. ;) :D

Idooo
    Lid

En dat raam uit de sponning, daar zal ik maar niet naar vragen.. ;):D

Dank je :blush:

Felice
    Sleutelbeheerder

boeiend jaar ! mag je wel stellen. Gata je studie je helpen bij het vinden van een andere baan ?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.