Joehoe, Robbin Is Thuis!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    miranda
    Lid

Joepie, Robbin is eindelijk thuis.

Gister is het gips gewisseld en sindsdien gaat het eigenlijk heel goed dus volgens ons heeft het toch te strak gezeten (was volgens de artsen niet waar).

Sinds gistermiddag is hij van de morfine af, hij krijgt nog wel 4 keer per dag een paracetemol maar verder niks.

Hij heeft een behoorlijk grote winkelhaak aan de binnenkant van zijn voetje die begint bij zijn grote teen en eindigt boven zijn enkeltje en er steekt een ijzer pennentje uit maar we hebben het ergste gehad nu.

Dinsdag weer terug voor gipswissel en waarschijnlijk ook de hechtingen eruit en dan voor 6 weken nog gips.

Hij draait zich ook alweer met gips en al om en weer terug dus het gaat heel goed.

Ik heb Lindy vanochtend ook weer opgehaald dus we zijn na 6 dagen weer lekker samen allemaal, ik heb mijn kids super gemist thuis en ga nu lekker proberen te genieten.

wendy
    Lid

fijn dat hij trug bij jullie is.

Jess
    Lid

Wat lekker dat hij weer thuis is !. Geniet ervan !.

Klaver
    Bijdrager

Wat fijn dat hij weer thuis is, geniet er maar lekker van :D

chrisje
    Lid

Fijn zeg dat hij thuis is, geniet er lekker van

Hoe is het inmiddels met Robin?

miranda
    Lid

Heel goed.

Vorige week heeft hij weer een gipswissel gehad en zijn de hechtingen eruit gehaald (16 stuks).

12 September mag het gips er voorgoed af en 18 september spalkje op laten meten dus we gaan nu aftellen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.