Isa Krijgt Zooltjes.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    lieke
    Lid

hoi allemaal,

ik ben vandaag met isa naar de podotherapeut geweest vanwege pijnlijk knieen, omdat haar voeten naar binnen vallen krijgt ze hierdoor x benen wat heel normaal is bij kinderen van 4 jaar (het hoort bij de leeftijd), de meeste kinderen hebben hier geen last van maar isa wel, nu krijgt ze zooltjes om de stand van haar voeten te corrigeren en zo de klachten van haar knieen te verhelpen.

over 4/5 weken zijn ze klaar en dan moeten we komen om te passen en kijken of de zooltjes doen waar ze voor bedoeld zijn.

ik hoop voor mijn meisje dat het helpt en dat ze niet meer zoveel pijn heeft tijdens het lopen.

Jess
    Lid

Ik hoop inderdaad dat ze er baat bij heeft, en geen pijn meer heeft. Gelukkig ben je er op tijd bij, en kunnen ze er nog wat aan doen !.

Myrthe
    Lid

hopelijk heeft ze er baat bij!!!

Anoniem
    Gast

ik heb ook zooltjes gehad maar helaas loop ik nog steeds erg raar maar dat kan ook mede door mijn tekorte been te maken hebben , ik hoop dat isa er baat bij heeft

Nou meid tis te hopen dat Isa er baat bij heeft en dat ze geen pijn meer bij het lopen hoeft te hebben want dat is wel zielig :(

Jeda
    Lid

Wat fijn voor haar zeg.

Nu al steeds pijn hebben is toch niks??

Jammer dat het zo lang moet duren…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.