Intocht

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Taaipoppetje
    Bijdrager

zaterdag 17nov is het weer zover: de lieve goede sint komt ons land weer binnen.

Gaan jullie naar DE intocht? Of naar een intocht.. of kijken jullie het op de televisie?

Wij kijken het altijd op tv. En als dat af is gaan we naar de stad, daar komt ie dan aan.. hij kan zo snel reizen :lol:

En als we tv kijken is de tafel ook lekker gevuld met lekkers: speculaas, pepernoten, chocolaatjes, warme chocomelk, taartjes.. mjamm!

Chantal
    Moderator

Oooh misschien wle leuk om ergens naar een intocht te gaan, gewooneen kleintje om te kijken hoe ze reageert hihi :)

Klaver
    Bijdrager

Wij gaan ieder jaar hier het stadje in waar de Sint en zijn pieten aankomt per boot, het is altijd megadruk en gezellig :)

Nijna
    Bijdrager

Eerst op tv kijken en daarna (of ondertussen als dat nodig is) Sint en gevolg hier in de haven binnenhalen. En natuurlijk al ruim van te voren het Sinterklaasjournaal kijken!

Pepernoten scoren we wel bij de intocht, pietenpakjes gaan uiteraard wel aan.

Pallas
    Bijdrager

ik loop zelf mee met de intocht ;-) als verkeersregelaar!

wonder
    Lid

Ik weet nog niet of Clau vrij is, maar zo ja dan gaan wij hier in Purmerend kijken, doen we ieder jaar!

Anders misschien naar het dorp waar mijn zus woont, en als die niet gaat dan word het gewoon voor de buis!

Ik heb geen idee waar DE intocht is dit jaar eigenlijk..

Maar we gaan sowieso altijd in Capelle kijken en de week erna is het altijd bij ons in de wijk dus daar gaan we ook heen..

Wij gaan hier altijd op het IJsselmondse hoofd kijken maar ik heb ook geen idee waar de sint van de tv dit jaar aankomt.

Nijna
    Bijdrager

ik heb ook geen idee waar de sint van de tv dit jaar aankomt.

Roermond

Wij kijken op tv.

Hier komt hij de 24e aan….dan lopen we de optocht door het dorp en dan ontvangen we sinterklaas in het buurthuis.

Ook een erg leuke dag altijd!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.