Ik weet het niet meer

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Klaver
    Bijdrager

Ik wil even het volgende met jullie delen, want ik weet het niet meer.

Even een opsomming:

Selena begon met Friso standaard 1, deze spuugde ze constant uit, waarschijnlijk omdat de voeding te dun voor haar is.

Toen kreeg ze Friso Comfort 1, dit spuugde ze ook uit, bleek achteraf de verkeerde voeding te zijn voorgeschreven door het CB :hmmz:

Ze ging over op de Nutrilon Omneo, deze gebruikt ze nu zo’n 2 weken en sindsdien heeft ze niet meer gespuugd en drinkt ze alle flesjes keurig leeg. Wel kreeg ze hier dunne poepluiers van maar nu heeft ze sinds gisterochtend niet meer gepoept :blink:

Vanmorgen gebeld naar het CB en alles voorgelegd. We mochten gewone Nutrilon standaard 1 mengen met de Nutrilon Omneo. Net dus gedaan, maar drinken ging meteen minder goed. Ik merkte direct dat de voeding dunner is want het liep ook langs haar mondhoeken naar beneden. Ook dronk ze haar flesje niet leeg en spuugde ze weer :(

Nu weet ik het dus niet meer. Op het CB zeiden ze wel dat we anders nog Nutriton kunnen proberen zodat de voeding dikker wordt, maar ik ben nu een beetje huiverig geworden. We hebben nou al zoveel voeding gekocht en in huis staan en geen enkele voeding gaat 100% perfect :'(

Hallo Natasja,

Allereerst excuses voor mijn late antwoord. Ik ben nog niet heel erg gewend op het forum, waardoor ik de vraag over het hoofd heb gezien :blush:

Hoe gaat het nu met Selena en de voeding? Het is inmiddels al een aantal weken terug dat je vraag hebt gesteld. Heb je al andere voeding of iets gevonden wat wel werkt? Het is soms een hele puzzel om erachter te komen welke voeding geschikt is. Mocht je er nog problemen mee hebben en er nog vragen over hebben dan beantwoord ik deze graag. Ik zal ervoor zorgen dat het deze keer sneller is!

Groetjes Linda

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.