Iemand ervaring met een ‘knak’?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Carool
    Lid

(Ik weet niet of dit topic juist staat, zoniet sorry en wil je hem even verplaatsen :blush: )

Het zit zo

Mijn zoon in nu 9 maanden en sinds hij echt begint te bewegen, zeg nu een maand of 2, zit er een ‘knak’ in zn knie

Eerst was het alleen als je hem oppakte en tegen je hield (zeg maar als je je kind op 1 arm heb, is meestal 1 been recht en die voor je buik gebogen)

Maar als hij nu in de box ligt te spelen hoor je het soms ook

Of op zn aankleedkussen bij het verschonen

Ik ging daar vandaag nu echt eens op letten en viel me op hoe vaak ik dat hoor

Net even zn been op en neer, knie tegen buikje, en bij het terug strekken voel en hoor je duidelijk een knak (10 x gedaan, 8x knak :blush: )

Iemand ervaring hiermee??

dropje
    Lid

zou het niet wat onrijpheid kunnen zijn? Anders even op het consternatieburo of bij huisarts navragen. Mijn fysio zegt tegen mij: knakken is niet erg zolang je geen pijn hebt, maar goed dat is bij beebs misschien wel anders?

Chantal
    Moderator

Misschien dat dat komt omdat de botjes nog moeten uitharden?

Zou het iig wel even navragen ergens, want helemaal normaal lijkt het me niet.. Zeker niet als het zo vaak gebeurt

Felice
    Sleutelbeheerder

ik zou toch gewoon nergens op wachten en morgen eens even van het telefonisch spreekuur gebruik maken. Dat het niet gewoon is , daar zijn we het snel over eens, maar in zoÅ„ geval moet een afgestudeerd medicijnman maar vertellen of het kwaad kan en wat je moet doen…

Carool
    Lid

Wij hebben even besloten om toch iig tot na de operatie maandag te wachten

Waarschijnlijk loopt zijn kinderarts ook over de afdeling en zullen we haar even aanspreken

Pijn geeft hij niet aan, maar het klinkt zo eng he :wacko:

smurfie
    Lid

Dat klinkt niet lekker nee.. en met die kleintjes is het toch altijd maar beter om het zekere voor het onzekere te nemen.

Ik ben benieuwd wat de KA maandag zegt!

smurfie
    Lid

Heb je de KA ondertussen al gesproken, Carool?

Carool
    Lid

Nou, operatie ging dus niet door dus we waren al de afdeling af voor zij kwam

Wel even gebeld en omdat hij heel laat is met alles (nu 9 maand en ligt nog plat op de rug en zit..) denk ze dat het nog stramheid/stijfheid is

smurfie
    Lid

Hopen dat het dat maar is dan en niks ergers ofzo..

Kan het niet iets zijn wat al in de baarmoeder is ontstaan of tijdens de bevalling?

Carool
    Lid

Hij geeft geen pijn aan dus ik denk van niet hoor

Hij is bij de KS e rniet uit getild maar uitgerukt dus misschien, ja, kweetniet

Chantal
    Moderator

Hmm vreemd..

Nouja vooralsnog niks om je zorgen over te maken volgens de arts?

Carool
    Lid

Ze zal hem toch eerst moeten zien vooraleer ze echt kan zeggen dat het dat is

Als ik zo rondvraag zeggen de meeste idd stijf/stramheid

Als ik binnenkort naar CB moet zal ik wel dirrrrrect doorgestuurd worden haha

Maar voor nu heb ik even geen zin om naar KA te rijden (Belgie) hij heeft geen pijn ofzo, en kost me elke keer weer 40,- (ok krijg je terug maar duurt maaanden)

Chantal
    Moderator

HUh moet jij dat zelf betalen?

ik heb hier nog nooit een ziekenhuis rekening gezien vd kinderarts..

Carool
    Lid

Ja, wanneer je in Belgie loopt betaal je aan de Kinderarts

Tenminste deze arts betaald zelf haar huur in dit ziekenhuis dus betaal je aan haar en niet aan het zkh

Wanneer we dit naar CZ sturen krijgen we de volle mep terug hoor, maar je moet echt ff voorschieten

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.