I didn’t know I was pregnant

Dit onderwerp bevat 11 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Naraku 8 jaren, 3 maanden geleden.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    wonder
    Lid

Vanavond om 22.00uur op TLC

http://www.tvgids.nl/lijsten/nustraks/

Leela
    Lid

Ik ga kijken…lijkt me raar dat je niet weet..

joie
    Lid

Ik heb er ook een gedeelte van gezien. maar bij de aftiteling zag ik in memoriam en 2 namen, dit heb ik blijkbaar gemist??

Chantal
    Moderator

Hmm niet gezien helaas…

Leek me wel intressant…

Klaver
    Bijdrager

Jammer heb het ook gemist.

hayjay
    Lid

Ik kijk dit geregeld via een zender van upc. Vind het toch wel opmerkelijk hoor. Lijkt me zo raar dat het je niet opvalt want vaak hebben de mensen de link niet gelegd met zwanger zijn.

Daisy
    Lid

Ik kijk het ook regelmatig!

Heel opmerkelijk maar leuk programma!

Chantal
    Moderator

Petra, welke zender is dat?

Heb nl ook upc maar zou niet weten op welke zender dat moet komen? :unsure:

Leela
    Lid

Heb gekeken, en vond best bizar…Vooral toen die ene vrouw spontaan 2ling kreeg…die jarenlang aan hormoon regelen was omdat ze geen tot weinig menstruatie had…

Bij ons is dat overdag animalplanet savonds word TCL ws ook bij upc zo??

Laily
    Lid

ja heb het 2 x gezien? weet alleen niet meer welk net :wacko: heb ok upc

welke dag komt het???en hoelaat?

Ik kijk het soms ook als ik zie dat het er is

Op ziggo heb je ook zo`n zender

Ik vind het vreemd hoewel ik zelf een meisje ken dat 2 keer eerder zwanger is geweest en vervolgens (ongepland) zwanger werd van de 3de er gebeurde niets met haar qua lichaam ze had alleen last van haar buik de huisarts gooide het op haar darmen en op het feit dat ze depresief was toen kwam ze er met 33 weken zwangerschap achter dat ze zwanger was het kindje is niet helemaal gezond geboren mede door alle medicatie die ze haar hebben gegegeven en door zuurstof te kort tijdens de geboorte.

En dan denk je dat overkomt je niet meer en toen we haar 2 jaar later weer tegen kwamen lag er weer een hoopje in de kinderwagen was het haar nog een keer gebeurd :blink:

Bedoel dan heb je al 2 kinderen waarmee je voor jouw gevoel compleet bent je bent dus 2 keer zwanger geweest en vervolgens blijk je zwanger te zijn van een bijna voldragen kindje je zou zeggen dat je dan wel weet hoe het voelt om zwanger te zijn toch

En vervolgens gebeurt het je nog een keer…..

Wat me in het programma wel opvalt is dat ze (sommige) er wel aan denken en dan testen doen waar uit komt dat ze niet zwanger zijn en verolgens liggen ze te bevallen

Naraku
    Lid

Dit programma kan je toch ook ergens terug vinden op internet? Ik wil het ook gaan kijken, want ik kwam er ook op late termijn achter zonder dikke buik en zwangerschaps klachten.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.