Huishoudbeurs

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Pallas
    Bijdrager

De Huishoudbeurs is weer in de RAI van 16 t/m 24 februari.

Met een vriendin hebben we al jaren afgesproken hier een keer voor de gein heen te gaan. Dit jaar komt niet uit, ze zit dan middenin een verhuizing, maar het idee blijft leuk.

Wie is er wel eens naar de huishoudbeurs geweest? Wie gaat er dit jaar? Waarom ga je? Wat is er te zien?

Daisy
    Lid

Ik ga naar de 9 maanden beurs! :D Als we nog tijd over hebben doen we vast nog een rondje huishoudbeurs.

Ik ga samen met mijn net bevallen vriendinnetje :D lekker baby spulletjes kijken en ideetjes opdoen.

eschre
    Sleutelbeheerder

Ik ben heel lang geleden wel eens bij de huishoudsbeurs geweest. Best leuk om een keer te doen, maar eigenlijk iets te druk voor mij unsure.gif

Aanrader als je heeeeeeeel erg veel gratis prulletjes en proefmonsters wil laugh.gif

ik ga wel en het lijkt me net niets voor mij! maja daar kwam ik te laat achter! ach ik vermaak me gelukkig overal wel, maar lijkt mij iets te oudbollig!

dropje
    Lid

het is druk, en daarom al niks voor mij. Verder kan je veel proeven en koopjjes doen,.. maar ik ga niet meer

Chantal
    Moderator

Vorig jaar 9mnd beurs geweest. sla dit jaar ovet.. Misschien volgend jaar weer

Taaipoppetje
    Bijdrager

Ik ga om het jaar naar de huishoudbeurs, elk jaar dan zie ik teveel van hetzelfde. Ik vind het echt leuk. Ja het is druk, maar daar kan ik mij van tevoren op instellen en dan gaat het al wat beter :lol: Zelfs mijn man vind het leuk. We zijn samen al 2x geweest en ik ben een aantal keer met vriendinnen geweest: leuk!

Of ik dit jaar ga weet ik niet..

Klaver
    Bijdrager

Ben er nog nooit geweest, vind het te druk en hou niet van dat geslenter.

Taaipoppetje
    Bijdrager

Ik ga helaas dit jaar niet maar vind het wel altijd leuk en gezellig.

barb
    Lid

Dit jaar ga ik eindelijk weer eens, met een collega!

Carool
    Lid

Ik vind het leuk, gewoon lekker rondneuzen

Vorig jaar niet geweest want liep toen hoogzwanger, dit jaar lukt het niet voor mijnzus (ga altijd met haar)

Laily
    Lid

ik ga volgende week donderdag met een vriendin

vorig jaar met me beste vriend gegaan en densley was toen zwanger van kayden en was voor geen meter te doen die drukte pfff densley zat in zijn fase alles eng dus alleen maar janken en wilde alleen bij mama op de arm dus,was het na een uurtje wel zat haha gelukkig hadden we de kaartjes gratis hahaha

nu gaat me vriend op de kids passen en gaan we zonder kids dan is te minsten wat beter te doen met de drukte

wonder
    Lid

Ik ben geweest, maar ben voor de 1e 5 jaar wel weer genezen :(

eschre
    Sleutelbeheerder

Ik ben geweest, maar ben voor de 1e 5 jaar wel weer genezen :(

Te druk?

wonder
    Lid

Te druk, maar ook heb ik een hekel aan TE hebberige mensen……

Al die karren voor je voeten….

En ik had griep dus was al niet in mijn hum.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.