huis versieren

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Auteur
    wonder
    Lid

Ik zit er aan te denken, om met Elena kleurplaten te gaan kleuren en daar een slinger van te gaan maken!

Zo een beetje in huis versieren….

Versieren jullie je huis ook in sinterklaas style?

Nijna
    Bijdrager

Als Marten groter is ga ik dat vast samen met hem doen… Aangezien we dit jaar sint bij mij thuis vieren zal ik ook wel wat versiering aanbrengen. Kwam zo net de mat voor schoentje zetten al tegen, wat knuffelpietjes en een sint her en der. Zal t.z.t wel eens een foto maken.

smurfie
    Lid

Nope, ik vind dit meer bij kerst passen.

Misschien als we kinderen hebben dat we dan wel van die afneembare Pietjes-stickers op de ramen plakken, maar verder niet.

Nijna
    Bijdrager

Nope, ik vind dit meer bij kerst passen.

Misschien als we kinderen hebben dat we dan wel van die afneembare Pietjes-stickers op de ramen plakken, maar verder niet.

Ik ben een echte Sint-fanaat en heb niet zo veel met kerst (zetten wel de boom en een kerststalletje neer maar daar blijft het wel zo ongeveer bij) Heb er altijd veel meer plezier in om met Sint een beetje te versieren (neppakjes neer zetten, schoorsteen bouwen, zwarte pietjes overal en nergens :) ) Maar begrijp het heel goed hoor smurfie, denk niet dat er heel veel mensen zijn die voor sint versieren.

Klaver
    Bijdrager

Nee, wij versieren het huis niet met Sinterklaas.

Taaipoppetje
    Bijdrager

Wij heebben een sintvlag boven de bank hangen :lol: een welkom sint en piet-slinger voor het raam en 2 vlaggenlijnen in de kamer : gezellig!! :blij:

Carool
    Lid

Wij hebben 2 vlaggetjes in de bloemen staan

Van die Welkom Sint vlaggetjes

Klaver
    Bijdrager

Wij hebben nog roze slingers en ballonnen hangen van de geboorte van Selena, dus hier verder niets erbij, wordt anders zo druk :lol: :lol:

Ik heb vlaggetjes hangen…welkomsslinger en voor de ramen zelfgemaakte mijters en pietenmutsen.

Chantal
    Moderator

Nee hoor, versieren doen we hier met kerst :)

Zou over n jaar of drie ook zomaar kunnen veranderen dat we toch ook voor sint wat versieren hihi :)

mimroos
    Lid

Jonathan is stiekem een beetje bang voor Sint en de Pieten.

En ze stuiteren allebei toch al enorm deze dagen…

Hier dus niets te zien van het Sinterklaasfeest!

Taaipoppetje
    Bijdrager

De winkels liggen er weer vol mee! Vlaggen, tafelkleed, borden etc etc.

Wie van jullie gaat dit jaar weer zn huis versieren??

Ik versier het op de.dag dat Sint en Piet thuis komen…dus 1 december.

Wij versieren het huis ook.

Slingertje aan het plafond, raamdecoratie, stoel van de sint word versiert, sinterklaas kleedjes over de tafels, aan de buitendeur komt een soort vlag met welkom sinterklaas erop.

En we hebben altijd taart met sinterklaas en/of zwarte pieten erop.( gemaakt door een vriend van ons die banketbakker is en ook altijd met ons sinterklaas viert).

Klaver
    Bijdrager

Wij versieren het huis nooit met Sinterklaas, vind dat niet nodig. Ik zie buitenshuis al genoeg Sint en Pieten dus hoeft ze ook niet nog eens binnen te zien.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.