Hoping For A Miracle Club

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 470)
  • Auteur
    mimi
    Lid

Ook hier kunnen we weer opnieuw beginnen met een clubje voor meiden die met een vruchtbaarheidsbehandeling bezig zijn.

Beschrijf even je behandeling en waarom het zwanger worden niet wil lukken.

Ik zal beginnen:

Ik ben Mimi, ben 31 jaar en we zijn ondertussen al ruim 2 jaar bezig om zwanger te worden.

Gebleken is dat ik een hele argessieve vorm van endometriose heb waardoor het spontaan zwanger worden niet wil lukken.

We zitten nu in het trajecht van IVF/ICSI.

De eerste IVF hebben we achter de rug, deze is niet gelukt.

Door de agressieve vorm van endo moet ik tussen elke vruchtbaarheidsbehandeling in steeds door medicatie (Lucrin) in de overgang worden gebracht. Hiervan heb ik nu mijn 2de spuit gehad en hopelijk kunnen we binnenkort weer beginnen met de 2de poging van IVF/ICSI.

Attachments:

Anoniem
    Gast

dan zal ik als tweede gaan.

Ik ben Monique, 29 jaar, moeder van een knul van 2 1/2 en sinds jan 2005 bezig voor een broertje of zusje.

In november 2005 en in januari 2006 heb ik een vroege miskraamgehad met 6 en 5 1/2 weken.

Na de 2e mk naar de HA gegaan en deze heeft mij doorgestuurd naar de gyn.

Een week later konden we al in het ziekenhuis terecht, maar daar willen ze nog niets doen. ik kreeg doodleuk de mededeling dat ik nog eerst 1 a 2 keer een mk moet krijgen voor ze beginnen met onderzoeken.

Mijn zus heeft een bloedstollingsprobleem waardoor ze een vruchtje niet kan vasthouden en dus steeds een mk krijgt. tevens heeft ze er het laatste jaar een probleem bijgekregen dat ze niet meer zwager raakt. hoe dit komt weten ze niet.

Bij haar gaan ze nu aan KI beginnen.

Hoe langer het bij mij duurt hoe angstiger ik wordt dat het bij mij dezelfde kant op zal gaan. Hubbie heeft helaas aangegeven dat hij zich niet wil laten testen omdat hij de uitslag niet wil weten. a) omdat hij al een aantal medische dingen heeft en er niet met evt nog een geconfronteerd wil worden en B) hij is bang dat het juist meer kwaad kan doen dan goeds in de relatie.

Ik heb het hier wel even moeilijk mee gehad maar begrijp hem wel. Door ons gesprekje ben ik wel weer even met beide benen op de grond gezet en probeer ik nog meer te genieten van datgene wat we al hebben. namelijk Ruben.

Attachments:

mimi
    Lid

spijtig voor je marjolein!!!

Schrijf hier maar lekker van je af, dat kan een hele opluchting zijn.

Attachments:

Anoniem
    Gast

spijtig voor je marjolein!!!

Schrijf hier maar lekker van je af, dat kan een hele opluchting zijn.

jammer marjolein :huilen001:

Attachments:

loortje
    Lid

mag ik hier ook weer bij :s17:

mimi
    Lid

mag ik hier ook weer bij :s17:

Ja hoor tuurlijk, maar vertel weer ff wie je bent en wat de oorzaak is dat het niet wil lukken.

Ik zal weer een lijst maken die gekopieerd kan worden en aangevuld kan worden.

Hoping for a miracle club:

Mimi, 31 jaar: sinds december 2003 bezig voor 1ste beeb, endo en wachtend op de 2de IVF/ICSI

Mootje, 29 jaar: sinds januari 2005 bezig voor een 2de beeb

Marjolein, 22 jaar: 2 jaar bezig voor 1ste beeb

Attachments:

loortje
    Lid

ben loortje (hannelore) ben 24 jaar en mijn ventje is 29 en we zijn bijna 7 jaar samen.

wij sinds mei 2004 bezig met zwanger worden

dit wil maar niet lukken , ik heb een onregelmatige cyclus

en sinds feb 2006 lopen we bij de gyn

het zaad van m`n ventje was uitstekend boven gemiddeld :blush:

bij mij hebben ze een keer bloed geprikt in het begin en daar is alleen uitgekomen dat ik geen

eisprong heb gehad die maand

ze willen me alleen niet verder onderzoeken ze vind dat ik eerst af moet vallen

moet naar de 88 kilo toe ,daar ben ik nu mee bezig via de dietiste en nog 10 kilo

te gaan op dit moment :sit_up:

dan mag ik terug komen maar ze verwacht dat als ik 88 kilo weeg dat ik niet eens meer terug hoef

te komen ,dat ik dan al wel zwanger zal zijn met dat super zaad van m`n ventje

zelf heb ik hier een hard hoofd in maar we zullen zien ,heb zelf het gevoel dat er meer aan de

hand is vandaar ,ik hoop alleen dat mijn gevoelens niet waar zijn en dat de gyn gelijk heeft

zo dit is mijn verhaal

ik wil alle meiden die bij dit klupje zitten heel veel succes wensen en hoop dat we hier allemaal heel erg

snel weg zullen zijn

doei doei loortje

Attachments:

Sanna
    Lid

ben loortje (hannelore) ben 24 jaar en mijn ventje is 29 en we zijn bijna 7 jaar samen.

wij sinds mei 2004 bezig met zwanger worden

dit wil maar niet lukken , ik heb een onregelmatige cyclus

en sinds feb 2006 lopen we bij de gyn

het zaad van m`n ventje was uitstekend boven gemiddeld :blush:

bij mij hebben ze een keer bloed geprikt in het begin en daar is alleen uitgekomen dat ik geen

eisprong heb gehad die maand

ze willen me alleen niet verder onderzoeken ze vind dat ik eerst af moet vallen

moet naar de 88 kilo toe ,daar ben ik nu mee bezig via de dietiste en nog 10 kilo

te gaan op dit moment :sit_up:

dan mag ik terug komen maar ze verwacht dat als ik 88 kilo weeg dat ik niet eens meer terug hoef

te komen ,dat ik dan al wel zwanger zal zijn met dat super zaad van m`n ventje

zelf heb ik hier een hard hoofd in maar we zullen zien ,heb zelf het gevoel dat er meer aan de

hand is vandaar ,ik hoop alleen dat mijn gevoelens niet waar zijn en dat de gyn gelijk heeft

zo dit is mijn verhaal

ik wil alle meiden die bij dit klupje zitten heel veel succes wensen en hoop dat we hier allemaal heel erg

snel weg zullen zijn

doei doei loortje

In ieder geval veel succes! :)

En wel een fijn iets om voor af te vallen toch.. :rolleyes:

Je moet maar zo denken, over een half jaar ofzo is er tien kilo vanaf..

En dan maar hopen dat het zwanger worden lukt:)

Mijn duim krijg je!

Attachments:

mimi
    Lid

Hoping for a miracle club:

Mimi, 31 jaar: sinds december 2003 bezig voor 1ste beeb, endo en wachtend op de 2de IVF/ICSI

Mootje, 29 jaar: sinds januari 2005 bezig voor een 2de beeb

Marjolein, 22 jaar: 2 jaar bezig voor 1ste beeb

Loortje, 24 jaar: sinds mei 2004 bezig voor 1ste beeb

Attachments:

loortje
    Lid

dank je wel mimi dat je me bij de lijst hebt gezet wou me even niet lukken

en het afvallen gaat goed in iets meer dan een maand die ik nu bezig ben

zijn er al 3 kilo af :eusa_dance:

mimi
    Lid

:bravo: :1appl: Goed zo, ga zo door!!!!

liesje
    Lid

Hey meiden!

Ik kom er ook bij !

ik ben liesje 6 jaar samen met men Vriend! sinds jan 2003 zijn we bezig met zwanger worden !

om dat men vriend zijn zaad niet uitstekend is lopen we in behandeling voor ICSI

We hebben al 4 cryo terugplaatingen gehad! maar ook telkens loop het fout!

Nu zit ik in een twijfel wand ik zou graag even stoppen ! ik word er gek van! maar langst de andere kant zou ik graag verder doen ,wand ik wil graag een kindje! :(

Maaar langst de andere kant! als ik stop! en er mss niet aan denk , dat het zo lukt!

zo is het al 2 keer gelukt maar steeds altijd een miskraam!! :(

-=- liesje -=-

Anoniem
    Gast

welkom liesje….nou ja ……om nou in dit groepje te horen is minder natuurlijk.

ik wil je even sterkte wensen en mss is een pauze van een maandje of 2, 3 wel een goede keuze.

even op adem komen.

succes iig met beslissen

Hoi Hoi,

Ik denk dat er voor mij ook wel een plaatsje is……

Ik ben Jolanda ik ben 25 jaar oud en heb een man van 30.

Wij zijn nu twee jaar bezig om zwanger te worden. Ik heb endo, volgens de gyn in een “milde” vorm. Bij mijn man is alles goed, boven gemiddeld zelfs. (of zoiets) Ik maak zelf geen eitjes aan. Dus daarom spuit ik Menopur en Pregny, voor een mooi eitje en een eisprong. Nu is het zo dat de wand niet dik genoeg is om in te nestellen. Hij zit steeds tussen de 3 en de 4,5 mm, terwijl dit 6mm moet zijn om kans te maken op een zwangerschap. Dus sinds afgelopen maand gebruik ik ook Progestan. Het is mislukt nadat ik voor het eerst waarschijnlijk 2 dagen overtijd ben geweest. Dit is al een mijlpaal (voor de 1e keer) in twee jaar tijd. Ervan uitgaande dat ik daadwerkelijk overtijd was en geen misleiding van de medicatie. Ergens blijf ik hopen maar soms verlies ik de hoop wel een beetje……

Dus af en toe heb ik een opsteker nodig en die kom ik bij jullie zoeken, want jullie voelen een beetje zoals ik het voel….

Groetjes Jolan

Tinus
    Lid

Dag dames!

Mijn naam is TINUS ik ben 27 jaar en ben morgen precies 3 jaar getrouwd en we zijn ook al 3 jaar aan het klussen voor ons eerste kindje! Mijn man is 35 jaar en heeft prima zaad.

Ik heb het PCO syndroom waardoor mijn cyclus onregelmatig is.We hebben tot nu toe 6 maanden met clomid aan het klussen geweest en daar na 8 keer IUI gehad. We hebben net de eerste keer de punctie en de terugplaatsing voor IVF gehad. Mijn NOD is nu 22 mei dus twee weken spanning en duimen draaien en kaarsjes branden in de hoop dat mijn ongi dan niet komt. er zijn twee top embry’s terug geplaatst.

Dit was mijn verhaaltje en ik hoop dat ik ook nog bij dit clubje mag maar ik hoop dat ik hier ook weer vlug weg mag en wens dit ook de andere meiden toe. B)

Groeten TINUS

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 470)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.