Hoeveel Tandjes Hebben De Januari 2006 Kindjes

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur

goed zeg. brandon heeft dna al 8 tanden en 3 kiezen. nu eet die heel slecht en drinkt die zeer slecht hij is weer van een beker naar de tuitbeker gegaan wnat daar drinkt die wel uit.

nu blijkt na een bezoek aan de dokter dat er zeker 4 kiezen aan zitten te komen zij hem. arm jong

4 kiezen tegelijk?? Arm ding!. Ik zou lekker een voorraad paracetamol in huis halen dit is echt zielig.

@Natasja
    : Ja ik denk het wel maar volgens mij komt het vaker voor. Misschien kun je op het forum eens zoeken naar een poll met tandjes of een topic openen met de vraag of er ook andere baby’s waren die 1 jaar waren en nog tandloos.

Mijn nichtje van 10 maanden is ook nog tandloos maarja dat is geen jaar…

Bij Megan heb ik vandaag een kiesje ontdekt en een tandje onderin :D

Weer een kies door onderin, nr 11 :D

tand nr 13 is gesignaleerd :) Kiesje achterin.

vreemd ik heb er nog nooit van gehoord. Bij Megan zaten we er opeens

Ik had me verteld, Megan heeft er nu weer 2 bij dus die zit op 14 tanden. Ik zag vanochtend helemaal achterin 2 nieuwe zitten. Het wordt aftellen nu :)

Toevallig vertelde een vriendin van me dat haar verstandskies door kwam maar dat ging niet helemaal lekker omdat de kies steeds weer terug trok dus het bestaat wel. Ik moest gelijk aan Gwen denken.

wat goed!

Dat gaat lekker, dan ben je van het kwijlen af :D

Emma4
    Lid

Lo?c is nog zo ver niet hoor. Nu pas komen die hoektanden door, maar alle 4 tergelijkertijd :wacko:

ik ben eigenlijk de tel kwijt bij Megan, ik mag ook niet meer kijken van der.

Sterkte met de meerdere tandjes.:( het is inderdaad zielig.

Megan krijgt een hoek kies. Volgens mij moet ze nu nog 2 hoek kiezen en de 4 achterin maar daar mag ik niet kijken.

Megan heeft ze toch allemaal nu. ERgens na 2 jaar schijnen ze ook nog 4 erbij te krijgen? Ik zie het wel voorlopig ben ik er vanaf.:)

Emma4
    Lid

Ik denk dat Lo?c ze allemaal heeft :blink:

3 kiezen en dna is hij klaar

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.