Hoe Ik Mijn Geboorte Heb Beleefd ;)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Admin
    Bijdrager

donderdag 24 februari 2005

6.00 uur s’ochtends:

Het is 6.00 uur ’s ochtends en ik ben het zat in deze duisternis. Ik ga flink trappen, want ik wil eruit. Ik zit al zolang in het donker!! Ik hoor mijn papa en mama praten en ben wel nieuwsgierig hoe ze eruit ziet. Ik ga mijn benen flink strekken in het water en hoopt dat de ballon waarin in zit knap. Ik hoor mama met water sproeien, dat is de wc, wat zij kan kan ik ook! Ik trap zo hard dat mama’s vliezen breken!!

8.00 uur ‘sochtends:

Ik begin flink te trappelen, mama voelt me flink bewegen en laat ik de weeen nu maar in gang brengen. Papa zegt dag tegen mama en gaat naar het werk. Om 9.30 uur belt mama de verloskundige dat ik toch wel veel beweeg en dat de weeen om de 5 minuten komen. Pijn doet het niet gelukkig. Als dit het is…..

9.45 uur ’s ochtends:

De verloskundige is gearriveerd en ziet dat mama’s vruchtwater in de wc ligt. Ze meet mama’s bloeddruk en die is aan de hoge kant. Papa wordt opgebeld om thuis te komen en meteen met mamma door te gaan naar het ziekenhuis.

Om 10.30 uur is papa thuis en we rijden snel door naar het ziekenhuis. Snel heeft mama een tas met spulletjes ingepakt. In het ziekenhuis aangekomen moet mama eerst een ponskaartje laten maken. In haar pyjamapak en gebroken vliezen staat ze in de rij. Als deze klaar is snel naar de kraamafdeling.

Tussen 1400 en 1500 krijgt mama pijnlijke weeen. Papa wil iets te drinken halen beneden, maar mag de kamer niet verlaten van mamma…. wel zielig….. drinken was ze vergeten in te pakken.

1530 uur

Mamma’s buik wordt heel erg warm en ik hoor gespetter. Ze staat onder de douche. Ik hoor gedruppel om me heen. Ik besluit nog maar eens hard te duwen en te trekken, ik wil mijn papa horen en zien!!!

Mama heeft zich lekker afgedroogd en zit hangend op de wc met een ‘poepgevoel’ (toen al persweeen waarschijnlijk)

Om 1615 komt er een verpleegster kijken hoe het met mamma gaat, mama wil alleen maar op de wc zitten en poepen…. Toen de verpleegster dat hoorde hebben ze mama van de wc afgetrokken en op bed gelegd. Het gaat nu beginnen!!!

1630 uur:

Mama mag zachtjes proberen mee te persen, maar elke keer als mama perst gaat mijn hartslag flink naar beneden.

Om 1710 uur vond de gynaecoloog het welletjes en besloot om mama iets in te knippen, zodat ik zelf weer meer kracht kon zetten om eruit te komen.

17.16uur

Ik voel ontzettend gedruk tegen mijn kontje, mijn hoofd zakt naar beneden en ik zie lichtjes in de verte.. Ik hou me slap en laat me langzaam naar beneden glijden! Ik zie wat mannen in witte jassen en ook wat verpleegsters en dan ineens om 17.16 uur krijg ik het ijskoud. Ik ben eruit! Ik zie mijn mama, ik lig lekker op haar buik, lekker warm en zie ook mijn papa! Wat zijn ze lief en mooi!

Mama is dolgelukkig en blij met zo’n snelle bevalling. Wel baalt ze flink dat ze ingeknipt is…. Wat eerst een liefdesgrotje is,is nu waarschijnlijk een oorlogsgebied.

Liefs van Kaitlyn en mamma Antoinette

PS. Mamma was 21 maart pas uitgerekend van mij, dus ik was 1 maand te vroeg geboren.

Ik woog 2475 gram en kon maatje 44 aan :-)

wat heb je dat leuk opgeschreven zeg…

vooral die laatste zin

wat eerst een liefdesgrotje is is nu waarschijnlijk een oorlogsgebied :D :D

Mieltie
    Lid

:D :D:D erg grappig beschreven, leuk het eens van de andere kant te horen. ;)

gwen
    Lid

:D wat een grappig verhaaltje is het zo

en idd die laatste zin

haha. Erg leuk.

wendy
    Lid

leuk geschreven!

Emma4
    Lid

leuk hoor!

Els
    Lid

Vind het ook heel leuk geschreven…

Klaver
    Bijdrager

Erg leuk geschreven!! :D

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.