Hoe Gaat Een Inwendige Echo

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Admin
    Bijdrager

Kan iemand mij vertellen hoe dit gaat???

Ben harstikke zenuwachtig…

Het valt wel mee hoor,

het is een lange staaf, daar doen ze een condoom om heen, en ja de rest snap je wel.

Anoniem
    Gast

ik vond het niet erg , het is inderdaad gewoon een lang staaf met een condoom erom en die glijd naar binnen ..het voelt niet anders dan dat andere ding wat naar binnen gaat :blush:

Fara
    Lid

Dat is helemaal niet eng. Het is een langwerpige staaf (lijkt een beetje op een vibrator hihihihihihi) die ze inbrengen. Het doet helemaal geen pijn hoor!

Klaver
    Bijdrager

Ik vond het ook niet eng…………..het is idd gewoon een staaf met een condoom erom heen :)

Emma4
    Lid

Je moet idd niet zenuwachtig zijn. het valt echt goed mee. Voor je het weet is het alweer gedaan.

Leeuw
    Lid

Zoals de anderen het beschreven weet je dus al hoe het eruit ziet. Toen ik de inwendige echo kreeg met z’n acht weken, gingen ze er maar 1 of 2 cm mee naar binnen dus het valt echt wel mee hoor. Maak je er maar niet naar om.

Anoniem
    Gast

het is een staaf van ongeveer een diameter van 3 cm schat ik. jij moet met je knieen opgetrokken gaan liggen en vaak krijg je een kussen onder je billen om je bekken makkelijker te kantellen.

Ze doen een soort condoom om die staaf met een klodder glijmiddel en deze wordt dan ingebracht.

Dit doet totaal geen pijn.

En dan bewegen ze die staal om te kijken hoe het er van binnen uitziet.

Vraag even na of je met een volle blaas of juist een lege blaas moet komen. Vaak/meestal is het bij een inwendige echo dat je blaas leeg moet zijn om een duidelijker beeld te krijgen.

Bij het heen en weer draaien kan je wat lichte druk voelen in je buik, bijv op je blaas maar dit is niet vervelend.

ik heb diverse malen een inwendige echo gehad en er is geen vrees voor nodig.

succes bij je onderzoek

Heb et ook aantal x gehad.. en is idd niet eng !

Jeda
    Lid

Ik kan het allemaal beamen.

heb het ook meerder keren gehad en het doet helemaal GEEn pijn.

Maak je maar geen zorgen.

Sterkte trouwens hoor.

Elsje
    Lid

Valt echt reuze mee ik zag er toen ook enorm tegen op.

vat echt mee meid! je moet je proberen zo goed mogelijk te ontspannen!!

dat is idd gewoon het belangrijkste. Ik nam altijd even een klein hapje lucht en dan uitblazen, dan ontspant alles en gaat dat ding er soepeltjes in ;)

Hopelijk krijg je te horen dat alles weer schoon is van binnen meis, succes!

Liefs Catootje

Klaver
    Bijdrager

Vraag even na of je met een volle blaas of juist een lege blaas moet komen. Vaak/meestal is het bij een inwendige echo dat je blaas leeg moet zijn om een duidelijker beeld te krijgen.

Volgens mij moet je blaas altijd leeg of zo leeg mogelijk zijn voordat je een inwendige echo krijgt…

IK kan me nog heel goed herinneren dat ik eerst naar de wc werd gestuurd :D :wacko:

martine
    Lid

Ik weet nog goed dat ik me er wel een beetje ongemakkelijk bij voelde, maar had ook meteen het idee van ” tja, zo lig ik er straks wel vaker bij met een bevalling in het vooruitzicht!”

Pijnlijk was het zeker niet!

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.