Hij is weer op zn retour!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Daisy
    Lid

De meeste mensen zullen het nu wel gevierd hebben!

De Sint is weer op zn retour naar spanje!

Zijn we allemaal blij dat hij weer weg is? of hadden we hem liever nog even gehouden?

Felice
    Sleutelbeheerder

ik vier het pas 8 decmeber, geen gelovers meer hier….toch raar, op mÅ„ werk sleepte ik vandaag alvast de kerstbomen naar beneden en ik moet nog ….

De kids hebben hun laatste Sintfeest afgelopen zaterdag gehad en vandaag nog op school. Ben blij dat hij weer gaat, want ze zijn op van vermoeidheid (door hun drukke gedrag ;)) Vanmiddag hebben we de kerstboom al opgezet en alles in kerstsfeer gebracht! :P

smurfie
    Lid

Wij hebben zelf nog geen kids dus wat dat betreft kan ik er niet over meepraten dat ik blij ben dat ie alweer weg is..

Dit jaar gister EN vandaag iets omtrent de Sint op m’n werk. Vond de gezelligheid wel weer erg leuk, m.n. vandaag veel gelachen.

Maar we hadden maar 1 Sinterklaas-cd dus dat was een beetje eentonig :D

En wij vieren het pas a.s. zondag, dus wat ik dan wel weer leuk vind is dat ik nog wat leuks in het vooruitzicht heb! :D

Maar de kerstmuziek kan me niet vroeg genoeg zijn, die draai ik evengoed wel!! :)

Klaver
    Bijdrager

Wij hebben afgelopen maandagavond pakjesavond gevierd, vandaag kwam de Sint en Pieten op school bij de kids en vanavond hebben ze voor de laatste keer hun schoen mogen zetten. Vanaf morgen kunnen we hier het Sint gebeuren achter ons laten en naar Kerst toe leven. Ik vind zelf Kerst gezelliger dan Sinterklaas maar Sint is echt het feest voor de kids dus voor hun helemaal geweldig natuurlijk.

Aankomend weekend zetten we de boom op :)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.