High Tea

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Taaipoppetje
    Bijdrager

Ik ga straks voor het eerst High Tea-en met een vriendin :) lijkt me leuk lekker en gezellig :)

Wie van jullie heeft dat ook wel eens gedaan?

Fiene
    Bijdrager

wij hebben dat ooit gehad bij de nieuwjaarsborrel van mijn werk. was in een heel sjiek restaurant maar hmmmmm het was zalig en erg gezellig. Veel plezier Nikki

dropje
    Lid

ik heb het wel eens gedaan met vriendin, en ook eens met vriendinnenclubje.. ook hebben we het ooit zelf gemaakt. Allemaal leuk, gezellig en heel geslaagd.

smurfie
    Lid

3x volgens mij.

1x thuis bij een vriendin.

1x met m’n moeder en zussen aan het strand. Dacht bij Castricum. Die tent heette ‘kus’ of zoiets dacht ik.

En 1x met vriendinnen in Amsterdam.

Zeker leuk om het gewoon bij iemand thuis te doen en dan zelf (of nog leuker: gezamenlijk) de lekkernijen klaarmaken van te voren!

Die tips die jij me had gegeven voor dat paasontbijt kun je hiervoor mooi gebruiken :)

Jullie gaan de stad in, Nikki?

wonder
    Lid

2 weken terug nog bij de zwaluwhoeve heerlijk. Veel plezier

Chantal
    Moderator

Nog nooit gedaan, maar veel plezier :D

Daisy
    Lid

Ik heb het ook 1 keer gedaan, maar ik vond het niet denderend..

Veel hapjes met allemaal kleine frutsels erin die ik niet lust, dus het ligt meer aan mezelf dan aan het restaurant :lol:

eschre
    Sleutelbeheerder

Hoe was het?

Klaver
    Bijdrager

Nog nooit gedaan maar ben ik wel van plan om eens te doen met een vriendin.

Felice
    Sleutelbeheerder

Haha ben ik de enige die een high tea, of op z’n goed Engels een cream tea heeft genoten in Engeland?

mimroos
    Lid

O, ik vind dat helemaal het einde! Vooral de zoete hapjes :ph34r: .

Ik heb een paar keer met een vriendin een high tea gedaan en een keertje met m’n schoonmoeder en schoonzusjes.

Ook heb ik vorig jaar bij een vriendin een variant gehad waarbij iedereen een heleboel lekkere dingen meenam zodat we echt enorm veel lekkers hadden!

Ik had bedacht dat ik dat nu misschien wel met mijn verjaardag kon doen, maar ik ben bang dat Ukkie twee weken te vroeg komt en precies dan geboren wordt!

Was het leuk Nikki?

Taaipoppetje
    Bijdrager

580600_10151321773766440_89798305_n.jpg

Taaipoppetje
    Bijdrager

TADAAAAAAA!!

Je ziet hier:

soepstengel besmeerd met kruidenkaas en omwikkeld met italiaanse ham

tomatensoepje

aardbeiensmoothie

gebakken garnalen met chilisaus

kipspiesjes

Roerei met lenteui en rucola

Hazelnootschuimtaartje

Vers fruit

Sandwich zalm/kappertjes/rodeui/roomkaas

sandwich gerookte kip/kerriesaus

sandwich carpaccio

Scones met jam

Croissantje

En thee van Mr.Jones!

Nou dames.. we zaten vol! en het was heerlijk.. ik vond het overigens erg leuk om te doen.. was ook heel uitgebreid.. mijn vriendin en ik hebben heerlijk 3 uur lang zitten leuten en teuten ;)

smurfie
    Lid

Haha ben ik de enige die een high tea, of op z’n goed Engels een cream tea heeft genoten in Engeland?

Neeeeee.. was het alleen vergeten op te schrijven!

Hoe kun ik dat nu vergeten aangezien ik 10 weken stage heb gelopen in Engeland! :o

Nikki: wat ziet dat er heerlijk uit!

Wat ik altijd zo leuk vind is dat je bij elke gelegenheid waar je een high-tea kunt nuttigen, altijd weer andere dingen krijgt voorgeschoteld :)

Wat vond jij het lekkerst?

mimroos: ik hou juist meer van hartig. Als je ook naar de meet komt eet ik wel alle hartige dingen op en krijg jij mijn zoete ;) lol

Taaipoppetje
    Bijdrager

Neeeeee.. was het alleen vergeten op te schrijven!

Hoe kun ik dat nu vergeten aangezien ik 10 weken stage heb gelopen in Engeland! :o

Nikki: wat ziet dat er heerlijk uit!

Wat ik altijd zo leuk vind is dat je bij elke gelegenheid waar je een high-tea kunt nuttigen, altijd weer andere dingen krijgt voorgeschoteld :)

Wat vond jij het lekkerst?

mimroos: ik hou juist meer van hartig. Als je ook naar de meet komt eet ik wel alle hartige dingen op en krijg jij mijn zoete ;) lol

ALLES! haha..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.