Het Verjaardagslijstje Voor De Mei Kindjes

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur

Klinkt naar een hele leuke verjaardag!!! ik ben ook wel benieuwd naar de foto’s!!

Wij moeten nog 3 nachtjes slapen en dan hebben we een verjaardags 2 daagse ..vrijdag zelf gaan we met de kids en de opa’s en oma’s een dagje weg, en zaterdag krijgen we het huis vol met visite :D

Hallo Deirdriu,

Ik wens je alvast een hele fijne dag voor morgen.

en zaterdag dat hij maar veel cadeautjes mag krijgen en dat hij een hele leukdag krijgt.

Keanu is momenteel een beetje wisselvallig we hebben het vermoeden dat er kiezen komen hij kwijlt als een gek. en slaapt sinds 2 dagen slecht.

Ik spreek je snel weer.
    :D

groetjes,

Hey Georgette,

Vandaag de grote dag, Keanu en Owen jarig!! van harte gefeliciteerd!! Owen heeft de 1e kadootjes al binnen en was wel een beetje beduusd van alles …straks komen de opa’s en oma’s en gaan we naar speelstad oranje ..ben heel benieuwd hoe hij dat zal vinden ..hij ligt nu nog even op bedje bij te komen van de enorme shock van de verandering van de kamer ( er staat een enorme opblaasbare leeuw/ballenbak :lol: ) Ik wens jullie ook een hele fijne dag vandaag!!!!!

mischa
    Lid

Van Harte!!! :eusa_dance:

Over die foto’s…zou er best een willen plaatsen maar heb het nu al zo vaak geprobeerd…dat ik het heb opgegeven.

Het lukt me namelijk echt niet…

Misschien dat manlief het kan proberen maar dat wordt dan morgen.

Groetjes Suzanne

Kim
    Lid

Oh meis, ik had het gisteren helemaal over het hoofd gezien! Alsnog van harte gefeliciteerd.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.