het is complimentjes dag !

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

en aan wie heb jij een complimentje gegeven

en aan wie ga jij een complimentje geven

en van wie heb jij een complimentje gekregen ?

Fiene
    Bijdrager

Ik ga mijn man een complimentje geven dat hij het zo goed opgepakt heeft vandaag toen het zo nodig was

Helaas heb ik nog geen compliment gegeven door de omstandigheden

en een compliment heb ik ook nog niet gekregen. Enkel de opmerking: wat ben jij wit!!!

smurfie
    Lid

Nog niks ontvangen vandaag en ik ga NU mijn complimenten geven aan Daisy, omdat ik vind dat ze zo dapper is!

Klaver
    Bijdrager

Ik heb net Justin een complimentje gegeven dat hij al zo goed kan skeeleren, hij heeft ze net een week.

Samira zei vanmorgen dat ik de liefste mama ben, mooi compliment toch? :wub:

smurfie
    Lid

Dat is zeker een mooi compliment!

Jammer dat complimentjes-dag alweer voorbij is. Ik wil ze elke dag wel ontvangen :)

Felice
    Sleutelbeheerder

En sinds wanneer hebben wij complimentjes dag nodig?? Ik zeg. : elke dag complimentjesdag!! En dan geef ik bij deze een compliment aan de modjes van babyenkind ! Hulde dames

Ik heb een compliment gegeven aan Dean, want hij had zo goed zijn best gedaan op een tekening voor zijn vader (en normaal is hij na 3x krassen klaar, maar deze keer een uur er aan gezeten <3). En aan Gwen voor het uitstekende rapport dat ze had!

Ik ga een complimentje geven aan… eh… weet ik nog niet. Ga ik over nadenken.

Ik kreeg een compliment van iemand die ik mag. :)

Daisy
    Lid

Nog niks ontvangen vandaag en ik ga NU mijn complimenten geven aan Daisy, omdat ik vind dat ze zo dapper is!

:wub:

Chantal
    Moderator

Vandaag een compliment voor mn vriend.. Hij hoorde ons meisje wel huilen en ik niet.. Ik mocht dus uitslapen…

Taaipoppetje
    Bijdrager

Ik heb een compliment gegeven aan Dean, want hij had zo goed zijn best gedaan op een tekening voor zijn vader (en normaal is hij na 3x krassen klaar, maar deze keer een uur er aan gezeten <3). En aan Gwen voor het uitstekende rapport dat ze had!

wat goed van Dean! en van Gwen!

Pallas
    Bijdrager

Elke dag complimentjesdag: goed idee Felice!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.