herinneringsdeken

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Auteur
    Pallas
    Bijdrager

Ik ben van de week begonnen met een herinneringsdeken. Je kent dat wel: een stapel vol t-shirts met een herinnering. Het t-shirt dat je droeg toen je je man leerde kennen. De trui die je droeg toen je met je hockeyteam kampioen werd. De vele schoolshirts die niet meer passen, maar die je toch niet weg kan doen.

Met simpele rechte naden kan je al een heel leuk resultaat krijgen. Zie hier een voorbeeldje!

herrineringsdeken

Fiene
    Bijdrager

Oh zo’n deken/quilt ben ik ook aan het maken voor alle kids eentje :blij: nu eerst die van Rik* maar vind het soms behoorlijk confronterend dus het schiet nog niet echt op. Als hij af is zal ik wel een foto showen

Felice
    Sleutelbeheerder

een echt equilt! had dat nou gezegd toen je bij me was: stapels quiltboeken liggen!

Pallas
    Bijdrager

een echt equilt! had dat nou gezegd toen je bij me was: stapels quiltboeken liggen!

had dat dan gevráágd! Ik was veel te druk met het knuffelen van de hond ;-)

hihi, nee hoor! Een goede reden om weer eens af te spreken :)

Fiene: dat lijkt me wel heel lastig ja! Ik vond het zelf al zonde om mijn shirts te verknippen, laat staan als ze zo’n waarde hebben. Wel knap dat je dat doet! Ben heel benieuwd naar de foto.

smurfie
    Lid

Leuk idee Pallas! Zal vast een hoop tijd kosten, maar het resultaat is straks verbluffend!

Zoiets is ook mooi om te doen met de babykleertjes van je kind(eren)!

Daisy
    Lid

Ik heb eigenlijk helemaal geen herinnerings kleding :blush:

Misschien wel leuk om met de kleding van de meiden te doen later!

Maar dan moet ik het laten doen, want ik kan nog niet eens een naadje van een shirt dichtmaken :P

Pallas
    Bijdrager

Stuur maar op Dais! Hoewel… ik zou eerst even het resultaat van mijn deken afwachten, ’t is voor mij ook de eerste ;-) Straks valt het tegen, hihi!

Pallas
    Bijdrager

ben nog niet helemaal tevreden, maar voor een eerste keer is ‘ie best goed gelukt!

313357_366819776764690_2103498722_n.jpg

Taaipoppetje
    Bijdrager

zeker goed gelukt!!

smurfie
    Lid

Dat ziet er leuk uit Pallas! En zeker goed gelukt volgens mij!

Of is dat kleine lappie rode stof linksonder een foutje? ;) Tis zo klein in vergelijking met de rest..!

Daisy
    Lid

Waaaauw, prachtig Pallas!!

Felice
    Sleutelbeheerder

dit is een van mijn quilts: de opdracht die ik mezelf hier gesteld had was : gebruik elke stof 1 x als ster en 1 x als ondergrond

post-3208-0-40535900-1363428210_thumb.jp

post-3208-0-38685700-1363428228_thumb.jp

Fiene
    Bijdrager

wow Pallas, ik vind hem goed gelukt hoor!

@Felice
    , die deken lag vorige week op dat slaapkamertje over die stoel toch? Heel mooi!!!

Felice
    Sleutelbeheerder

dat heb jij goed gezien Fiene, ik gebruikt ´ḿ als sprei op het bed

Fiene
    Bijdrager

Ik durfde niet te vragen of je hem zelf had gemaakt, hij zag er zo eeeeh gekocht uit :blush: Ik houd enorm van dat soort quilts, zelf lukt het me niet zo mooi hoor……

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.