helppppppppppp wie kan mij helpen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Goedemiddag. ik had een vraag ik ben 5-1-2014 bevallen van me 3de kindje een dag na de bevalling is er een inplanol gezet in me arm tot 3-9-2015 toen heb ik hem er uit laten halen. omdat ik steeds bloedingen had van soms wel 3 maanden lang. Ik ben 24-9-2015 ongesteld geweest. Daarna ben ik pas 4-11-2015 ongesteld geworden. Nu had ik 5-12-2015 weer ongesteld moeten worden. Echter ben ik nu 25 dagen overtijd en de testen blijven negatief.  ik weet niet meer wat ik nu moet doen. Dokter zegt dat ik gewoon moet wachten. wie kan mij helpen..

alvast bedankt

Moderator

Denk dat je lijf gewoon ontregeld is. Meer dan wachten en soms een test doen kun je niet denk ik..

Dit is wat anders dan de prikpil of niet?

IIk weet van de prikpil dat je jaren ontregeld kan zijn…zwanger worden daarna is heel lastig.

Bijdrager

Ik denk dat je lichaam idd ontregeld is………..meer dan afwachten kan je helaas niet doen denk ik.

Sleutelbeheerder

kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, maar je menstruatie is duidelijk nog niet “geregeld” Je moet je bedenken, je lichaam heeft het zwaar te verduren gehad. En met drie kindjes waarvan een een baby, heb je het ook best druk. Dat zijn zaken die allemaal maken dat je gewoon nog niet in het oude stramien bent. Maak je geen zorgen, de testen zijn negatief, het komt echt goed hoor. Geniet lekker van je baby-tje.

EN voel je verder vrij lekker verder te posten en je verhalen met ons te delen

Ik denk dat je lichaam nog moet wennen aan alles en nog veel in gang moet gaan zetten.

je kunt niet meer dan afwachten. Testen zijn duidelijk. 

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.