Helpppppppppp

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur

ik zit hier helmaal in de stres marino speelt vaak ik de in gang maar nu stond mijn bakamer deur nog open en ik hat het daar net schoongemaakt en ik ruim mijn spultjes op en ik roep marino zit die in de badkamer was vergeten de deur dingt te doen :huilen001: maar hij zat met zijn handen in de wc waar glor in zat en met zijn handjes in zijn mond uik heb gelijk de dokter gebeld maar die beld me zo trug wat een ^$%^%$^%$ ben ik ook hoop dat het niet veel kwaat kan :huilen001: :huilen001:

Owjee meid, heb je en egifwijze rof kan je die opzoeken op het internet? Dan weet je wat je er aan kan doen. Sterkte!

Jeda
    Lid

Melk laten drinken geloof ik!

ik heb hem al laTEN SPUGEN EN WATER GEGEVEN ER NA ALS ZE NOUWE BELLEN DE DOKTER

Ik heb het voor je opgezocht:

1. Niet laten braken.

2. Water laten drinken (geen melk), met een theelepel in wangzak gieten.

Jeda
    Lid

Ik wilde er net neer zetten NIET laten spugen maar iemand was me al voor..

Ik heb het voor je opgezocht:

1. Niet laten braken.

2. Water laten drinken (geen melk), met een theelepel in wangzak gieten.

Oke geen melk??

Als ik jou was ging ik de dokter even bellen..

ZE HEBBEN GEBELD dat laten spuugen mocht eigelijk niet moet water gaan geven ze zij je hoef niet lang te komen kijk het even aan of hij pijn zijn mondje krijg ze zij het is niet veel geweest wat hij heb gehad en als ik het niet vertrouw vanavondt moet ik naar de dotkers post pffffffffff

PFFFFFF nou hoop voor je dat het mee valt. Als het in de wc zit is het al verdund dat is een groot voordeel! En het zal inderdaad niet veel geweest zijnn. Hou het goed in de gaten en geef hem maar lekker veel water dan verdund het en als hij veel drinkt plast hijhet ook snel weer uit!. Sterkte meis.

Nee Jeda melk mag niet weet niet precies waaro mniet volgens mij met dat het gaat schuimen of zeg ik nou iets heel geks? Braken mag ook niet want je hebt kans dat het brand en als het dan nog een keer terug komt door je keel is het extra vervelend.

willeke
    Lid

je mag als je kindje iets chemisch heeft doorgeslikt NOOIT laten braken!

chemische vloeistoffen beschadigen de slokdarm, en als je je kind dan laat braken moet het nog eens door die slokdarm waardoor deze ernstig beschadigd kan raken!!

bij de apotheek kan je voor 4,95 een gifwijzer kopen, mss raadzaam om deze in huis te hebben met kleine kids!!

Jeda
    Lid

inderdaad heb er ook 1 hangen.

Erg handig en heb zo’n fles voor als ze gif hebben gehad, hoe heet dat toch??

Mieltie
    Lid

Lekkere dokter die je terug beld, die moeten toch direct antwoord geven/ actie ondernemen bij zoiets. :angry:

Hoop met je mee dat hij er niks aan over houd.

miekje
    Lid

vet eten geven slagroom bijvoorbeeld heb het zelf met me zoon meegemaakt ik ben naar de speod gegaan en daar gaven ze hem slagroom want dat neutraliseerd schoonmaakmiddel

Klaver
    Bijdrager

He getsie chloor……….jeetje zeg, hopelijk houdt hij er niets aan over :(:(

Zo’n gifwijzer is idd handig, die moet ik ook nog even aanschaffen.

Klaver
    Bijdrager

Hopelijk houdt hij er niets aan over….

Misschien een goede tip voor de volgende keer;

Ik laat zelf eigenlijk nooit chloor in de wc staan, ik maak de wc schoon. Spuit chloor in de wc en borstel het meteen goed door de wc pot. En daarna spoel ik meteen de wc door. Doe ook altijd het deksel naar beneden als de wc schoon is, want de buitenkant moet ook nog met een sopje afgedaan worden.

Zo doen wij het hier ook ;)

Amxxx
    Lid

Wat een schrik moet dat zijn nou meis ik hoop dat het mannetje er niks aan over houd maar het gaat vaker mis…..heb zelf geen kindjes maar wel op gelet en ook parfum flesjes,wc-blokjes van alles en ze zijn allemaal nog gezeond maar schrik zit er in….

en 1 tip voor iedereen met chloor….. Als je chloor in de pot laat staan en je spoelt niet door voor je naar het tiolet gaat kan het fout met je aflopen. Chloor en urine maken samen heet gevaarlijkste zuur wat er is en dan kan je zomaar van je graatje gaan of goed ziek worden op de wc daar zit je denk ook niet op te wachten….. ik wist het nooit tot me zwager het vertelde nou gelukkig nooit neer gegaan maar het was maar een tip….xx am

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.