Heel Holland bakt

7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder

wauh ! het was echt leuk ! en ondanks de spanning, blijft de sfeer heel goed. Serena is een terechte winnaar. Maar wat ik dan ook zo leuk vind is dat Martine eerlijk zegt: ik baal ff heel erg. Want dat is heel begrijpelijk en heel menselijk. Dat vind ik denk ik ook het aardige aan dit programma: het blijft gewoon heel vriendelijk allemaal

Lid

Kijken we ook naar de special? 

Bijdrager

Ja zeker.  Hoop dat Michel nu wint, vond zijn kerststal echt geweldig.

Sleutelbeheerder

arggggg, die heb ik dus gemist!!!

Balen!
    Praat me even bij

Sleutelbeheerder

arggggg, die heb ik dus gemist!!!

Balen!
    Praat me even bij

De net-niet-finalisten van de afgelopen seizoenen zijn bij elkaar gezet voor een kerstspecial. Het grappige is dat deze midden in de zomer, in de absolute bloedhitte is opgenomen, waardoor sommige baksels het alleen door de temperatuur al niet redden. De eliminatie gaat snel: na elke ronde moet er eentje naar huis.

Ik ben ook voor Michiel, ik vond hem altijd erg goed, en nu weer. De vorige aflevering moesten ze kaarsjes bakken en hij riep de hele tijd: dit is niks, ik ga eruit, het mislukt helemaal….bleken zijn kaarsjes nog de beste te zijn :lol: Zo trots dat hij deze keer de finale wel gehaald heeft. Die je overigens nog kan zien Felice, volgens mij is die komende woensdag.

Sleutelbeheerder

dank! ik ga kijken!

Sleutelbeheerder

Jaaaa, het is Michiel geworden :) 

7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.