Heel Holland bakt

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Bijdrager

hahaha zou het? Ik heb overigens nog nooit gehoord van dit woord als scheldwoord…..

Ik zit alweer schrap. Jullie ook?

Sleutelbeheerder

nou dat was een leuke aflevering, jeetje wat werd er gezweet zeg ( soms zelfs letterlijk) En wat waren die koekjes een absolute ramp, alhoewel ik eerlijk moet zeggen, dat ik het niet beter gedaan zou hebben!
    En dan iemand die een ouwel in de fik laat vliegen , een stap opzij doet en HELP roept. trek dat papier weg, muts!

Maar ik vind het wel jammer dat die Fina eruit is, je hebt in zo’n programma toch iemand nodig aan wie je je een beetje kan ergeren, en dat deed zij geweldig! Gewoon ingaan tegen een jury-lid, iemand die zijn werk maakt van bakken! Dan heb je of veel lef, of je bent niet slim.

Sleutelbeheerder

En je zei nog wel dat je wilde dat ze af zou gaan! Heb je je zin, is het nog niet goed ;)

Sleutelbeheerder

ik heb de vorige aflevering gemist!!!! hellup me even en vertel!

Bijdrager

Euhh… Filiz is uitgeschakeld, die had duidelijk haar dag niet.. Martine is meesterbakker van de week

en verder misschien even uitzending gemist kijken ?

Wat mij betreft mag Jaap er wel een keertje uit. Die ontsnapt steeds aan uitschakeling maar vind hem persoonlijk niet echt een bakwonder

Sleutelbeheerder

ach, ik vond die Jaap wel grappig…

Sleutelbeheerder

Ja grappig wel, maar om nu te zeggen dat hij geweldig goed bezig is…

Sleutelbeheerder

we gaan het zien vanavond!!

Bijdrager

Nou, wat een rare snuiter die Jaap….is ie zomaar zelf vertrokken! Vind het een beetje lullig tegenover de dame die vorige week moest vertrekken, ik vond namelijk Jaap veel zwakker dan haar, zij had naar mijn idee alleen een slechte dag.

Bijdrager

Nou, wat een rare snuiter die Jaap….is ie zomaar zelf vertrokken! Vind het een beetje lullig tegenover de dame die vorige week moest vertrekken, ik vond namelijk Jaap veel zwakker dan haar, zij had naar mijn idee alleen een slechte dag.

​Daar ben ik volledig met je eens Fiene

Sleutelbeheerder

potver, de potver, de potver, alsof de duvel er mee speelt….afstandsbediening kapot, en het is heel stom, maar klopt het dat je uitzending gemist alleen via je pc /lap/tablet kan kijken ?? ( op deze lap zit nl geen geluid….)

Lid

Hebben we al een favoriet nu we langzaam naar het einde lopen? 

Bijdrager

Ik was stiekem voor Aat maar nu die weg is ga ik voor Sarena of Martine. Het word tijd dat er een keer een vrouw wint ;)

Sleutelbeheerder

ik kon eindelijk weer kijken, maar ik weet niet of ik het de volgende week weer doe : ik kreeg me er toch een trek van !!! oomygod, wat zag dat er goed uit

Sleutelbeheerder

ik ga er voor zitten, met eigengebakken Appeltaart!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.