Hallo

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Auteur
    Carool
    Lid

Hallo allemaal!!

Ik ben Carola 32 jaar, mama van Mitchel, Justin & Vince

Mitchel is 8 en is al een hele vent en is wild van voetbal. Justin is 5, hij is de clown in huis en is ook een voetballertje sinds kort

Mitchel en Justin komen uit mijn eerdere relatie

Sinds 4 jaar heb ik een relatie met Angelo en samen hebben we sinds febr 2012 een prachtige zoon genaamd Vince

Vince is ons handenbindertje, zware tijd met hem gehad en we mogen blij zijn dat hij er nog is

Vragen? Stel ze gerust! ;)

Carool
    Lid

Mag ik meteen een vraag in de groep gooien?

Ik zie bevallen in 2012 niet? t/m 2011 vind ik en daarna 2013?

Ben toch niet de enige met een 2012 baby :D

Taaipoppetje
    Bijdrager

Hoi Carola,

Welkom op het forum :blij: Wat heb je je mannen leuk omschreven! Je hebt een zware tijd met de kleine Vince gehad zeg je.. is alles nu weer oke? Ik hoop het!

En wat leuk dat de oudste 2 voetballen. :blij:

Carool
    Lid

Tja goed, wat is goed ;) Voor ons is hij goed

Vince bleek in mijn buik al een groeiachterstand te hebben en ik moest 2x per week op controle. Bij een controle bleek dat navelstreng aan het afsterven was dus moest savonds binnen voor inleiding. Zo gezegd zo gedaan maar wanneer ik een wee kreeg, ging zijn hartslag gevaarlijk omlaag. Toen de gyn dan ook smorgens kwam is er besloten om meteen een keizersnede toe te passen. Achteraf zei de gyn dat hij echt niet tot de middag in mijn buik had moeten zitten :o

Ik heb mijn zoon vluchtig gezien en toen ik in uitslaapkamer kwam, lag hij al in een couveuse en was er een team uit Brugge bij hem. Ik heb de arts gesproken, hem even aangeraakt en toen is hij met sirenes naar Brugge gebracht (ik lag in Knokke) Dit was de dinsdag en ik heb hem pas de vrijdag weer gezien.

Hij is 2 dagen beademd geweest, vast aan toeters en bellen en op een trilplaat om zijn longblaasjes te openen, ik ken dit dus alleen van foto’s en verhalen.

Zijn bloed was niet goed, zijn bloedplaatjes stonden ve te laag dus er werd al aan enge dingen gedacht. Na paar dagen was het nog steeds te laag dus bloedplaatjes bijgegeven en dan was het afwachten wat zijn lichaampje deed. 3 dagen na het bijgeven waren zijn aantal bloedplaatjes meer geworden, zijn lichaampje had het dus overgenomen en het was weer prima. Kwam dus puur door de groeiachterstand

Gelukkig is bij het ontwaken alles goed gegaan, maar toen hij moest gaan drinken was het weer heftig. Spugen, braken en huilen, dus zolang hij niet dronk moest hij ook nog aan sonde. Uiteindelijk 15 dagen in Brugge gelegen en toen wisten we dat hij zware reflux had (nog steeds, hiervoor medicatie) en koemelkallergie (nu Pepti) Na nog een week in Knokke gelegen te hebben mocht hij met 2.400 gr naar huis (bij geboorte 2.225)

Hij heeft nu Reflux, gehoorproblemen (aan 1 oor slechts 50% gehoor), achterstand in ontwikkeling (is nu bijna 9 maand en kan nu net op buik liggen en omrollen), de koemelkallergie en hij is he erg gesteld op zijn eigen omgeving en gezin. Moeilijk om eens weg te brengen zeg maar ;) Maar gaat steeds beter

En buitenom alles een lekker ding hoor :wub:

Felice
    Sleutelbeheerder

Mag ik meteen een vraag in de groep gooien?

Ik zie bevallen in 2012 niet? t/m 2011 vind ik en daarna 2013?

allereerst welkom hier ! en inderdaad…waar zijn de zwangeren uit 2012 gebleven?

ik ga eens even achter de schermen kijken

Carool
    Lid

allereerst welkom hier ! en inderdaad…waar zijn de zwangeren uit 2012 gebleven?

ik ga eens even achter de schermen kijken

haha dankjewel, kijk er dus niet overheen ;)

Taaipoppetje
    Bijdrager

Heftig Carool!!

Fiene
    Bijdrager

Wat een heftig verhaal zeg :(

Welkom

Welkom hier op het forum!

Tjee wat een tijd is dat geweest zeg

Chantal
    Moderator

Welkom Carool…

En wat een heftige tijd hebben jullie doorgestaan met dat mannetje zeg!

1 ding is zeker, het is een vechter en vechters komen er wel!

Carool
    Lid

Dankjewel!!

Dat zeiden ze daar in Brugge ook, dat vechtertjes er wel komen!

Felice
    Sleutelbeheerder

haha dankjewel, kijk er dus niet overheen ;)

het is een kwestie van niet goed weggezette posten, geen probleem maar even een werkje…

Pallas
    Bijdrager

Hai Carool, welkom hier!

Jou naam en die van de kids komt me bekend voor… heb je toevallig een poosje op Aruba gewoond? Op een legerbasis?

Klaver
    Bijdrager

Welkom hier op het forum!! Leuk, mijn zoon heet ook Justin en zit ook op voetbal :)

Nee hoor, ik ben 6 weken geleden bevallen van ons 3e kindje ;)

Carool
    Lid

Word er ergens geschreven dan Klaver?

Leuk ook een voetballende Justin, alhoewel hij in t veld Ronaldo of Messi wenst genoemd te worden :lol:

(is dat een correcte nl zin??)

Pallas ik ben behoorlijk verknocht aan ons kikkerlandje en buurland Belgie, dus nee, it wasn’t me ;)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.