Groeimeter Januari 2007 Kindjes

Tags: 

Dit onderwerp bevat 206 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Bibi 11 jaren, 5 maanden geleden.

12 berichten aan het bekijken - 196 tot 207 (van in totaal 207)
  • Auteur
    Bibi
    Lid

Ik weet niet of je dat hebt gelezen,Steffie had hier op het forum een stukje geschreven over mijn oom en tante.Ik kan mijn gevoel niet kwijt op 1 of andere manier.Snap ook niet hoe iemand dat kan doen,zo wreed,zo gewetenloos!En de grote vraag WAAROM blijft in mijn hoofd rond spoken!!De machteloosheid die speelt ook een rol.

Ik loop al hele stukken buiten met Shayenna en meestal lukt het me ook wel om die knop om te draaien,maar soms lukt het echt niet!

Sommige mensen hier weten hoe ik voor dat ik Shayenna kreeg was en ben heel wat rustiger geworden.Mensen om me heen schrikken ook echt als ze me nu zien,die uitdrukking op mijn gezicht zegt al genoeg!

kim1978
    Lid

Ik weet niet of je dat hebt gelezen,Steffie had hier op het forum een stukje geschreven over mijn oom en tante.Ik kan mijn gevoel niet kwijt op 1 of andere manier.Snap ook niet hoe iemand dat kan doen,zo wreed,zo gewetenloos!En de grote vraag WAAROM blijft in mijn hoofd rond spoken!!De machteloosheid die speelt ook een rol.

Ik loop al hele stukken buiten met Shayenna en meestal lukt het me ook wel om die knop om te draaien,maar soms lukt het echt niet!

Sommige mensen hier weten hoe ik voor dat ik Shayenna kreeg was en ben heel wat rustiger geworden.Mensen om me heen schrikken ook echt als ze me nu zien,die uitdrukking op mijn gezicht zegt al genoeg!

Dan kan ik je echt maar 1 ding adviseren: zoek professionle hulp!

Veel mensen leggen daar een taboe op, maar als je hoort hoeveel mensen hulp (in welke vorm en duur dan ook) hebben pf hebben gehad… Ik ook. en ik ben er veel sterker uit gekomen. Ik kan dingen plaatsen en onderwerpen afronden en door.

Dat je nu aangeeft dat er een probleem is is al een hele goede stap! Het onderkennen dat er een probleem is en dat je het op wil lossen en er niet voor weg wil lopen is de grootste stap! Daarna wordt het makkelijker!

Sterkte!

Martica
    Lid

Kan me echt indenken dat het erg moeilijk voor je moet zijn Bibi. Als je zelf iets te verwerken hebt als dit en dan ook nog een klein kindje die al je aandacht opeist. Ik denk dat Kim gelijk heeft en dat je even 1-2 dagen wat tijd voor jezelf nodig hebt. Wat jouw familie is overkomen is inderdaad erg wreed. Ik schrok ook van het nieuws op RTL4 toen ik het hoorde. Dat terwijl ik geen idee had dat het familie van je was. Shayenna begrijpt er natuurlijk niks van, dus zij kan geen rekening houden met jou, je verdriet of je emoties. Probeer zo veel mogelijk steun te zoeken bij mensen in je omgeving, misschien dat zij Shayenna dan een dagje kunnen opvangen. Als je even bijtankt kun je alles weer wat beter aan en is het ook weer leuk om met Shayenna te zijn. Nu is het meer alsof je alles tegelijk op je bord gegooid krijgt en wat je te verwerken hebt is niet niks!!! Ik draai soms al door als Angelina mijn aandacht opeist terwijl ik met rekeningen of instanties bezig ben, laat staan zoiets vreselijks als moord in je familie! Dat overkomt je niet iedere dag, dus wees niet te hard voor jezelf want je reactie is zeker te begrijpen. Zorg er gewoon voor dat je de kans heb even rust te krijgen en tijd voor jezelf…..

Bibi
    Lid

dank jullie wel voor het reageren.Ik moet zeggen dat ik weer wat rustiger ben geworden in mijn hoofd en kan het nu opzij zetten(als ik er aan denk),Shayenna is ook wat rustiger geworden in haar doen en laten.

Gister was de begravenis en we hebben toch wel op een normale manier afscheid van hun kunnen nemen.

Maar ik heb ff een vraagje:Shayenna heeft sinds de laatste week hele dunne ontlasting,de eerste luier is nog normaal en luiers daarna is het water dun.Ik moet er dan wel bij zeggen dat ze verkouden is,neus helemaal dicht en dan komt het helemaal los. bij elkaar al bijna 3 weken.

Ze heeft nu ook eindelijk het drinken ondekt,alleen moet ze geen dipsap.Wel drinkt ze boomfruit,woudfruit,alle soorten sapjes,taksi,thee.Heeft het daar misschien iets mee te maken dat haar ontlasting nu zo dun is??

kim1978
    Lid

dank jullie wel voor het reageren.Ik moet zeggen dat ik weer wat rustiger ben geworden in mijn hoofd en kan het nu opzij zetten(als ik er aan denk),Shayenna is ook wat rustiger geworden in haar doen en laten.

Gister was de begravenis en we hebben toch wel op een normale manier afscheid van hun kunnen nemen.

Maar ik heb ff een vraagje:Shayenna heeft sinds de laatste week hele dunne ontlasting,de eerste luier is nog normaal en luiers daarna is het water dun.Ik moet er dan wel bij zeggen dat ze verkouden is,neus helemaal dicht en dan komt het helemaal los. bij elkaar al bijna 3 weken.

Ze heeft nu ook eindelijk het drinken ondekt,alleen moet ze geen dipsap.Wel drinkt ze boomfruit,woudfruit,alle soorten sapjes,taksi,thee.Heeft het daar misschien iets mee te maken dat haar ontlasting nu zo dun is??

het zou door het fruit kunnen komen, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Duco heeft ook dunne ontlasting als hij t eveel sap drinkt.

Probeer een paar dagen om water te geven; als de dunne ontlasting dan weg blijft is de kans groot dat het inderdaad door de sap kwam.

Martica
    Lid

Volgens mij krijgt Angelina binnenkort tandjes boven! Er is nog niks door maar geloof wel dat ze er een zeurderig gevoel heeft! Nu heeft ze alleen nog maar 2 tandjes beneden. Eergisteren was ze ziek, voor het eerst, ze gaf de hele avond over! Ik vond het zooooooo zielig, weet nog steeds niet hoe het komt, misschien dat ze iets verkeerds gegeten had. De volgende ochtend (gister) gaf ze nog 1x over en na 11.00 uur heeft ze alles kunnen binnenhouden. Ik ben zo blij dat het niet te lang heeft geduurd. Dit was de allereerste keer dat ze over gaf & ze is nog zo klein :verdrietig: ……ik heb wel een berg was eraan overgehouden, gelukkig is de helft al schoon, maar toch……gelukkig is alles weer in orde! ;)

Trouwens, Angelina doet deze maand mee met de baby van de maand wedstrijd. Als jullie een stemmetje over hebben zouden jullie dan op haar willen stemmen? Alvast bedankt! ;)

Groetjes!

Mar.

Martica
    Lid

Vandaag waren we bij het consultatiebureau voor de 9 maanden controle. Alles ok? gelukkig, Angelina weegt 7,775 kilo en is 79,5 cm lang. Hoe is het met jullie kindjes? Anglina’s derde tandje is door, dit wordt de eerste boven! :joepie:

Bibi
    Lid

Gefeliciteerd met haar 3de tandje

Hier gaat alles goed met Shayenna,alleen zijn we weer met z’n allen verkouden :blink:

Iedereen die Shayenna zien zeggen:wat kan die ondeugend kijken hahahaha daar heb je straks nog wel wat mee te stellen!

Maar dat wisten we al :rolleyes:

Ze scheurt nog steeds lekker door de hele flat met haar loopstoel en lekker op het kleed spelen of in de box.

Ze heeft van haar nichtje gezien hoe je op je kont kan scheuven en daar is ze nu druk mee bezig.

Dat gaat in ieder geval wel vooruit,als ze probeert te kruipen of tijgeren gaat dat nog steeds in zijn achteruit.

Met 1 knietje en een voet op de grond gaat het ook wel,maar natuurlijk nog niet zo snel als zij wilt hahahaha!!

En dan kan het een klein draakje wezen hihihi!

Shayenna wilt alles veel te snel doen en als het dan niet lukt dan kan ze goed kwaad worden!

Bibi
    Lid

Nou, Shayenna’s tandjes nr 5 en 6 zijn er eindelijk door heen!

Wat heeft dat meisje er een last van gehad :( echt heel zielig!

hoe is het met de andere januari kindjes?

Martica
    Lid

Nou, Shayenna’s tandjes nr 5 en 6 zijn er eindelijk door heen!

Wat heeft dat meisje er een last van gehad :( echt heel zielig!

hoe is het met de andere januari kindjes?

Ja, zielig he als ze zoveel last hebben van tandjes krijgen……op dit moment krijgt angelina tandje nummer 4, 5 en 6 allenaal tegelijk! ze zijn er nog niet doorheen maar je ziet ze komen.soms heeft ze last en andere momenten valt het weer mee. :unsure:

Bibi
    Lid

Ja, zielig he als ze zoveel last hebben van tandjes krijgen……op dit moment krijgt angelina tandje nummer 4, 5 en 6 allenaal tegelijk! ze zijn er nog niet doorheen maar je ziet ze komen.soms heeft ze last en andere momenten valt het weer mee. :unsure:

Ja raar is dat eigenlijk he?Zo hebben ze er last van en zo lijkt er niks aan de hand te wezen! Bij Shayenna heeft het wel ongeveer een maand geduurd voordat ze er echt door heen zijn gekomen.Ik zag ze al een hele tijd zitten,maar kwamen maar niet door!Zo liep ze de hele tijd op iets te bijten en zo was het weer over.

Angelina doet het goed he bij baby van de maand!!

Bibi
    Lid

We moesten begin december naar het CB en ze vroegen of Shayenna al kroop,tijgerde of ging staan.Nou ze deed alles in haar achteruit en staan was volgens mij een vergissing geweest,want ze was een week daarvoor gaan staan en daarna niet meer.

Wat denk je 3 dagen later ging ze kruipen vooruit, tijgeren nog wel achteruit en ging achter elkaar staan!! :joepie: en sinds deze week houdt ze de box of tafel vast en gaat ze stukjes lopen en zo opeens staat ze eventjes in haar 1tje helemaal los!!

We zijn zo trots op onze meid!

Tandje nr 7 is door!!!

12 berichten aan het bekijken - 196 tot 207 (van in totaal 207)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.