Gillende, jengelende kinderen…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Chantal
    Moderator

Je staat in de winkel en ja hoor.. Mama, mag ik dit/dat? Jouw antwoord is nee en je kind zet het op een brullen,gillen en vervelend doen…

Hoe ga jij hier mee om op zo’n moment? Zo snel mogelijk naar huis? Of lekker laten gaan en hopen dat de bui snel afzakt?

renate1
    Lid

ik loop dan vaak gewoon door laat haar gewoon staan en trek me niks van andere mensen aan wat ze er van zeggen

Carool
    Lid

Heb het gelukkig nog niet veel gehad, maar de keren dat het gebeurde bleef ik heel rustig

Mitchel heb ik eens rustig laten liggen in een gangpad en ben ik er zo overheen gestapt. Ook nog eens de winkel uitgelopen, komen ze heel snel als een mak lammetje achter je aan ;)

Justin kon goed zeuren altijd om snoep, wat ie niet kreeg, dus janken. Ik maakte hem altijd een compliment dat hij zo mooi kan ‘zingen’ en vraag hem dan of ie dat op school heeft geleerd. Is dat een nieuw liedje? Saai toontje hoor…

Nu is die periode gelukkig over

Maar kan alleen maar zeggen: doe wat JIJ denkt wat goed is, laat anderen maar kijken. Veel zullen het herkennen van hun eigen kids, en degene die zuchten zijn sjaggerijnen, waarschijnlijk kinderloos…

Chantal
    Moderator

Hahaha heerlijk Carool :lol:

Heb er hier natuurlijk nog geen last van in de zin van dat ze dr zin niet krijgt.. Wel is ze soms ineens zo moe of heeft ze spontaan honger ofzo… Uit zich dan ook in jengelen haha!

barb
    Lid

Ja, ik laat ze dan lekker zeuren….

Daisy
    Lid

Ik geef zeker niet toe, maar haar gewoon maar laten brullen vind ik erg moeilijk.. Maar ik doe het wel. Ik zorg alleen wel dat ik heeeel snel klaar ben met winkelen :closedeyes:

Taaipoppetje
    Bijdrager

ik kan er niet tegen als ze zo achterlijk gaan brullen, daar krijg ik het spaansbenauwd van. misschien ben ik daarin wat strenger.. ik kan het niet om gewoon te gaan en ze te laten.. ik pak ze dan even stevig bij hun bovenarm en zeg dan dat ze moeten stoppen want nee=nee. Ik wil dan laten zien dat ik de baas ben en dat ze naar mij moeten luisteren, niet dat ik wacht tot ze klaar zijn met jengelen. Ik zou niet weten hoe het werkt als ik dat wel doe omdat ik dat nog nooit heb gedaan.

Zo leuk om te lezen hoe een ieder het aanpakt!

Klaver
    Bijdrager

Hier blijft het gewoon bij een beetje zeuren maar meer ook niet. Als ik het gezeur zat ben, loop ik gewoon verder…..ze komen vanzelf wel achter me aan :lol: :lol:

Hier komt dat weinig voor moet ik zeggen, maar inderdaad: nee=nee. Dan kunnen ze hoog en laag springen, maar het blijft nee. Als ze het te bont maken, mogen ze wel even afkoelen in de hoek. Overal weet ik wel een hoek te verzinnen als het nodig is. (ze hebben allebei al een keer in de parkeergarage in de hoek gestaan, omdat ze strontvervelend waren…) ;)

Felice
    Sleutelbeheerder

hahahaha in de parkeer garage! sterk !

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.