Geitenboerderij

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Taaipoppetje
    Bijdrager

Met de voorjaarsvakantie waren wij voor het eerst bij de geitenboerderij in het Amsterdamse bos. Wat was dat leuk! Ik wist helemaal niet dat dat daar zat.. de kids vragen er nu ook nog heel vaak om en we gaan zeker wat vaker hierheen.. vanaf ons huis is het een half uurtje rijden, dat is nog aardig te doen.

wie is hier ook wel eens geweest?

Ik las ook dat in de zomer er leuke dingen georganiseerd worden in het Amsterdamse Bos, leuk.. gaan we ook zeker paar keer heen in de zomer :)

Melk voeren!!

3518_10151288962136440_1666571700_n.jpg14792_10151288940456440_598037320_n.jpg

wonder
    Lid

Wij komen er vaak. Vooral in de zomer.

Chantal
    Moderator

Twee heeel geconcentreerde kindjes :)

Daisy
    Lid

Leeeuk Nikki!

Hier vlakbij hebben we ook zoiets! Daar kun je ze ook adopteren, vroeger toen ik kind was iniedergeval, dan mocht je hem een naam geven, en dan kreeg die een halsbandje om met zn naam en eigenaar.

Taaipoppetje
    Bijdrager

Daisy, wat leuk zeg! klinkt grappig.

smurfie
    Lid

Lieve foto’s, Nikki :)

Die activiteiten in de zomer klinken ook leuk. Benieuwd wat ze dan allemaal mogen doen!

Taaipoppetje
    Bijdrager

ja ik ook smurfie.. het bos is heel groot.. ik zag ook een bordje met ‘vogelpark’ erop, dus misschien gaan we volgende keer daar heen. plekjes om te picknicken volgens mij.. en een stukje waar je zeg maar kan survivalen las ik maar dat is voor wat oudere kindjes.

Mijnes vragen nu nog om die boerderij, dus met een volgende vakantie maar ff heen met een grote picknickmand :)

smurfie
    Lid

Nou, dat klinkt nog leuker dan het al was! Een vogelpark.. survivalpark.. voor ieder wat wils dus!

Gelukkig voor Milene is de volgende vakantie niet over al te lange tijd ;)

Vond Lucas het ook leuk?

Taaipoppetje
    Bijdrager

Nou, dat klinkt nog leuker dan het al was! Een vogelpark.. survivalpark.. voor ieder wat wils dus!

Gelukkig voor Milene is de volgende vakantie niet over al te lange tijd ;)

Vond Lucas het ook leuk?

Sorry late reactie.. maar die vond het geweldig. Je kon ze echt melk geven enzo he, Dat vond hij heel erg leuk. En lucas is sowieso een dierenvriend.. Milene moet altijd eerst ff wennen ;)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.