Geboortekaartje bestellen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Chantal
    Moderator

Waar hebben jullie de geboortekaartjes besteld?

Via internet of bij een drukker waar je de kaartjes ook gelijk kon bekijken?

hayjay
    Lid

wij hebben ons kaartjes via geboortepost.nl zelf gemaakt.

Lekker makkelijk en super snel gedaan.

(moet je wel een man hebben die in moment van stress geen fouten maakt :'( )

wonder
    Lid

Wij hebben ze bij de drukker vandaan, ook makkelijk 1 telefoontje bij de geboorte en ophalen en klaar!

Fiene
    Bijdrager

Hier ook het kaartje van Mint via geboortepost! Super service en mooi kaartje geworden ;) die van Tim kwamen gewoon van de plaatselijke drukkerij, en die van Seth en Rik* via internet bij een drukkerij.

Maar het meest tevreden was ik dus (ook kwa prijs) over geboortepost!!!

Chantal
    Moderator

Kga vd week maar ns kijken bij geboortepost dan :)

Had al een beetje op internet gekeken, maar was ook wel benieuwd naar andere hun ervaringen met kaartjes online bestellen ;) Ben nl een beetje bang dat het dan toch net niet is wat je dacht..

Taaipoppetje
    Bijdrager

Wij hebben de kaartjes op geboortekaartjes.nl besteld..

Vond het on-line ook wel eng hoor chantal.. maar we kregen een proef thuis gestuurd en dat voelde dan wel fijn.. dan zat het toch nog wel goed voor me gevoel..

En dan met een mailtje lengte en gewicht doorgeven.. en met 2 dagen was het in huis..

Klaver
    Bijdrager

Wij hebben ze beide keren bij de drukker vandaan……we namen van te voren een stapel mappen mee naar huis en gingen die dan op ons gemak bekijken :)

Nijna
    Bijdrager

Ik geloof dat ik maar gewoon voor de drukker ga. Heb op internet al wel wat rondgekeken maar nog niet echt iets gezien waar ik enthousiast van wordt qua kaartje.

Daarnaast heb ik het gevoel dat ik het bij de drukker meer in eigen hand heb. Hoeft alleen de juiste geboortedatum nog maar doorgegeven te worden en dat durf ik nog wel aan een ander over te laten.

eschre
    Sleutelbeheerder

Hoeft alleen de juiste geboortedatum nog maar doorgegeven te worden en dat durf ik nog wel aan een ander over te laten.

laugh.gif Toch wel? Ik weet nog wel een goede drukker tegenover het consultatiebureau ;)

Bij Soraya hebben mijn zus en moeder 3D kaartjes gemaakt de binnenkant hebben we zelf afgedrukt en met roze lintjes erin gestrikt.

Bij Yaro hebben we ze besteld bij de drukker hij had alleen Yaro zijn naam klein gedrukt terwijl we die iets groter wilde dan de rest van de tekst

paula
    Bijdrager

Wij hebben ze bij de drukker besteld en ik was er zeer tevreden over.

Toen mijn kinderen geboren werden hadden wij nog geen internet :ninja:

Martica
    Lid

Bij Geboortepost heb ik zelf de geboortekaartjes ontworpen. De prijzen zijn goed en je kan een ‘proefkaartje’ bestellen om te kijken hoe het gelukt is. Je mag kiezen om de kaarten door geboortepost om de post te laten doen (dan maak je een adressenbestand aan) maar je mag ook de kaarten thuis ontvangen en zelf posten. Echt een aanrader!

Daisy
    Lid

Wij hebben ze beide keren bij de drukker vandaan……we namen van te voren een stapel mappen mee naar huis en gingen die dan op ons gemak bekijken :)

Hier hetzelfde, maar Ik heb ze wel in mn kraambed in alle rust bekeken die boeken.. Toen yara geboren werd hadden we nog niet aan kaartjes gedacht.

Wij hebben de kaartjes bij een drukkerij vandaan die op een industrieterrein zit. We hebben beide keren de kaart zelf grof ontworpen en hun hebben hem uitgewerkt en een proefdruk van gemaakt.

Bij Robert is Michel met een USB stick met foto’s langs gegaan en heeft direct een proefdruk meegekregen. Na telefoontje werden na een paar uurtjes de kaartjes thuisbezorgd (de eigenaresse woont vlakbij ons).

Bij Myrthe mocht Michel op zaterdagochtend langskomen. We moesten toen alles nog inleveren. We hadden het kaartje nog niet ontworpen, Myrthe was een paar weekjes te vroeg. Michel heeft daar gewacht en kreeg direct de proefdruk mee. Na 1 telefoontje werden de kaartjes weer met een paar uurtjes bezorgd.

Beide keren mochten we contant, excl BTW betalen.

Het kan best wat besparen om een paar offertes te vragen. Het scheelde bij ons ruim 100euro op 140 kaartjes.

Chantal
    Moderator

Kheb op internet al wat leuke gezien..

Binnenkort ff met vriend overlegegn en dan van sommige idd maar een proefdruk bestellen :)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.