Foto’s

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Chantal
    Moderator

Hangen er bij jou thuis aan de muur veel foto’s?

Of heb je die juist goed opgeborgen in mappen en hangen er maar enkelen?

Ik heb een hoop zooi aan mijn wanden hangen, maar geen foto’s. :lol: Op mijn tv kast staan 5 lijstjes met foto’s van de kids en that’s it.

Pallas
    Bijdrager

Wij hebben boven onze eettafel een collage van de laatste zomervakantie. Elk jaar maakt vriendlief een nieuwe poster en lijsten we die in. Langs onze trap hangen allemaal lijstjes, geklusterd zodat het mooie groepjes vormen. Hiervoor moeten we nog steeds foto’s uitzoeken. Boven ons bed hangt een prachtig linnen doek met een kampvuur erop.

De enige foto’s met echte waarde zijn de foto’s van mijn moeder (op de schouw) en van mijn oma (op de studeerkamer).

Felice
    Sleutelbeheerder

ik heb langs de trap naar de slaap verdieping mijn zg dodenhoek. Daar hangen inmiddels al onze ouders, zo zie ik ze elke dag …

Klaver
    Bijdrager

Wij hebben aan 1 muurtje 3 foto’s hangen in een lijstje……van Ries zijn opa en oma, van mijn opa en oma en de nieuwste schoolfoto van de kids samen :)

Op onze andere muur hangt onze trouwfoto uitvergroot :)

Op de kast staan nog 2 foto’s van de kids in een lijstje.

Fiene
    Bijdrager

Ik had ooit een fotomuur, maar manlief houd er niet zo van dus staat tegen die muur nu een kast ;) Ik heb nog maar 3 foto’s in huis staan: 1 trouwfoto van mijn (overleden) schoonouders, 1 foto van Tim, Seth en Mint samen en 1 foto op de vensterbank van Rik*….de vensterbank is zijn hoekje met herinneringskistje, foto, kikkertjes en nog wat dingetjes

Carool
    Lid

Uhm, 1 op linnen van de 3 samen

1 a4formaat van Vince en 1 a4formaat van alle 3 samen op de dressoir

En normaal staat op het raamboord van zijraam nog 1 foto van alle 3 waar Vince nog heulll klein was, maar daar staan nu de Pinguin familie tot na de kerst

smurfie
    Lid

Zelf hou ik enorm van fotoboeken doorbladeren, maar foto’s in m’n huis.. nee, dat is gewoon niet mijn ding.

De enige die altijd ergens stond was die van m’n overleden vader.

Maar m’n vriend wilde het wat meer aankleden (dat is toch meer voor vrouwen zou je zeggen, maar okee :lol:) en nu hebben we boven de bank een zogenaamde fotoplank met een richeltje ervoor en daar staan foto’s op van de hele familie.

Van vriendinnen heb ik helemaal geen foto’s..

Chantal
    Moderator

Hier hangen ook alleen maar foto’s van ons meisje hihi :)

Verder een geinige foto van een vd katjes op het tv meubel en een foto van de overleden hond van vriend zn oma in de vitrinekast :)

Vrienden van ons hebben dus echt twee muren in huis me t van die mega grote lijsten met allemaal foto’s er in… Van hunzelf :lol: Dat vind k dan zelf weer niks :lol:

smurfie
    Lid

Tis goed dat je het zegt.. wij hebben dat dus weer wel. 1 staat er op de fotoplank en 1 hangt er boven ons bed :)

Maar het gekke is dat ik wel graag kijk naar foto’s van mezelf en m’n vriend totaal niet, maar het was wel zijn idee! :D

En wat dan weer minder leuk is: ik ben ook altijd degene die foto’s maakt.. dus ik sta er nooit op, terwijl ik dat wel wil en hij staat er altijd op terwijl ie dat niet wilt :P whahaha best krom als ik het zo lees :D

Chantal
    Moderator

Hahaha smurf :lol:

Chantal
    Moderator

Wij hebben voor kerst een erg leuk fotolijstje gehad waar dus meerdere foto’s in kunnen.. Zo’n ding aan elkaar zegmaar… Plus de uitnodiging voor n fotoshoot van ons meisje (mja dat zal die mensen kennende wel een tien jaren plan worden haha)

Taaipoppetje
    Bijdrager

Tussen de slaapkamer van de kids en de onze in , dus de hal wand, daar hebben wij een fotomuur van gemaakt. Maar alleen met foto’s van de kids. Die hebben wel eens met zn twee een fotoshootje gehad dus dat is wel leuk. En gewoon leuke kleine foto’s van hun.

Boven de tv hangen twee foto’s ook van de kids samen. Verder niet eigenlijk..

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.