even voorstellen!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Lique
    Lid

Hallo allemaal!

Ik ben sinds gister nieuwe lid van deze site!

Ik ben 34 jaar en heb een vriend en een dochterje van 7 jaar.

Ik ben receptioniste/telefoniste als partime mederwerkster.

Ik ben de laatste tijd veel op internet bezig met het lezen en vinden van verhalen van anderen, vandaar dat ik hier terecht kwam.

We zijn momenteel bezig met een 2e kindje (als het lukt) maar ben erg onzeker, misschien omdat ik nu wat ouder ben en mijn lichaam niet meer vertouw.

Bij me eerste was het meteen raak, terwijl ik er een jaar voor had uitgetrokken ;)

Dus ik hoop op deze manier veel te kunnen lezen en optepikken van jullie meningen en verhalen.

Groetjes Lique

Chantal
    Moderator

Welkom hier!

Zijn jullie al lang bezig voor een tweede kindje?

Denk dat je er nu ook gewoon een jaar voor moet rekenen… Was je aan de pil of had je een andere anticonceptie?

Hopelijk mag je hier snel met blij nieuws komen!

Klaver
    Bijdrager

Welkom hier!! Leuk dat jullie voor een 2e kindje gaan, hopelijk is het snel raak :)

Felice
    Sleutelbeheerder

welkom ! en hoezo zou je op je 34ste je lichaam ineens niet meer vertrouwen??

Ben je mal! Dat lichaam van mij was 35 toen ik zwanger werd van mijn zoon( je ziet ḿ op de foto)

Taaipoppetje
    Bijdrager

Welkom op het forum! :blij:

Wat leuk dat jullie voor een tweede gaan, spannend ook! Ik hoop dat het gauw raak is :)

Hoe heet je dochtertje trouwens?

smurfie
    Lid

Hoi Lique, welkom op dit leuke forum!

Ik wens je veel lees- en schrijfplezier en hopelijk kunnen we idd. over niet al te lange tijd blij nieuws van je verwachten :)

Groetjes smurfie.

Daisy
    Lid

Van harte welkom op dit forum!!

Leuk dat je voor een 2e gaat! Wij zijn ook bezig met een 2e, ook met best een leeftijdsverschil, onze dochter is 4. En van haar waren we ook in 1 keer zwanger!

Ik hoop heel erg dat je ons snel geweldig nieuws kan brengen!

vertrouw op je lichaam, en succes!

Klaver
    Bijdrager

We zijn momenteel bezig met een 2e kindje (als het lukt) maar ben erg onzeker, misschien omdat ik nu wat ouder ben en mijn lichaam niet meer vertouw.

Leeftijd hoeft helemaal niets te zeggen….ik ben 7 weken geleden bevallen van ons 3e kindje en ik ben 37, het was meteen in de 1e ronde raak :) Vertrouw op je lichaam dus, komt vast goed ;)

Carool
    Lid

Welkom hier hoor, gezellig

Succes met klussen, leuke bezigheid toch ;)

renate1
    Lid

welkom hier

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.