Even Bijkletsen

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Admin
    Bijdrager

eventjes een update hoe het met dave gaat :D

het gaat dus echt helemaalllllll toppppp met hem.

we zitten nu twee en halve week in zeeland en meneertje heeft zoveel bijgeleert in die paar weken dat hadden we nooit durven hopen.

hij heeft hier alle dagen lekker zijn gang kunnen gaan in het gras en in zijn zwembadje.

ondertussen kan hij al zelf gaan zitten en tijgert hij snel van plekje naar plekje waar hij heen wil.

ook gaat hij al staan aan lagen voorwerpen waar hij zich makkelijk mee op kan trekken en doet hij flink wat stapjes mee aan de handen.

in zijn zwembadje draait hij van zijn rug naar zijn buik en gaat in de zithouding zitten.

helemaal niet bang als er water in zijn gezichtje komt.. we staan echt verstelt van alles wat hij ineens doet

we zijn echt super trots op hem en we balen dat we zaterdag weer naar huis moeten hahhaa wat gaat dat manneke snel vooruit ineens hier.

heel de dag is het lachen en lol !!! wat hebben wij genoten van onze eerste vakantie met zijn 3e :wub:

via mijn gegevens kan je zijn nieuwe site aanklikken daar staan in zijn fotoalbum heel veel foto’s in van al zijn nieuwe prestatie’s.

Na het weekend ben ik weer online thuis en ga ik eens lekker wat bijlezen en snuffelen hier op het babyforum.

tot gauw allemaalllll en voor de mensen die nog op vakantie gaan “een hele fijne vakantie toegewenst”

fijn om te horen dat dave het goed doet en je hebt een leuk kereltje hoor

Klaver
    Bijdrager

Fijn dat alles goed gaat!!

lieke
    Lid

fijn dat alles zo goed gaat en dat hij zich lekker ontwikkeld, het wordt al echt een groot ventje als ik dit zo lees.

nog een paar fijne dagen in zeeland, geniet er nog maar lekker van.

Emma4
    Lid

Zo te zien heb je er heel goed aan gedaan om op reis te gaan.

Fijn dat het zo leuk is

wendy
    Lid

geniet nog vd laatste daagjes.

leuke foto’s

Anoniem
    Gast

Wat gaaf dat Dave het zo goed doet!!!

Ik kan me voorstellen dat jullie super trots zijn!

Het is een lekker ding :wub:

Jeda
    Lid

Heb je foto’s bekeken idd een lekker ding.

En wat ondeugend!

Geniet nog van je laatste daagjes. B)

estherd
    Lid

Wat geweldig dat Dave het zo goed doet!!

Ben nog even op zijn site geweest. Wat een leuke foto’s!! Vooral de verjaardagfoto’s. Zo te zien is hij flink verwend en was de taart een groot succes!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.