Er werd tegen haar gezegd dat ze thuis niks doet.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder

deze Russische moeder besloot te weerleggen dat ze de hele dag niks deed. ze had niet meer nodig dna haar mobieltje en een selfiestick: de foto’s zijn hilarisch

i-documented-what-its-like-to-be-a-mom-w
    kijk hier

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren geleden door AvatarFelice.
    Bijdrager

zie geen link erbij…

Sleutelbeheerder

o lekker snugger, ik heb hem er snel bijgezet

Bijdrager

geeft niks :-D

Bijdrager

ik roep hier ook wel eens…jij hebt tenminste pauze mijn pauze is nog met iemand die aan me zit terwijl ik probeer thee te drinken als mijn thee al niet koud is of leeg gedronken is ;-)  of was strijken en meteen alle kasten leeg worden getrokken…

hier word ook vaak gezegd jij hebt het lekker makkelijk…maar heb hier ook eens letterlijk alles laten liggen en laten staan hihi werd niet in dank afgenomen hahaha…laatst moet mijn man ook beide kids een week naar school halen en brengen en koken en turnen en zwemles enz doen en dat vond hij al vermoeiend en dan doe ik daarnaast nog boodschappen de was,strijken,stofzuigen dweilen en alle andere klusjes die er nog zijn…dus die zegt het voorlopig niet meer …

Bijdrager

Zo is het wel, wij moeders zijn multitaskers ":P"

Bijdrager

vandaag ook…ik was met mijn gastkindje aan het knutselen(zij kleuren ik knippen en plakken(paasmandje/kippetje handjes maken)),stoofvlees aan het maken/sudderen  en ondertussen wassen gedraaid en opgehangen en kabouter plop muziek opzoeken :-D 

Bijdrager

Ja zo gaat dat hier ook altijd……….meerdere dingen tegelijk doen, op een gegeven moment wordt je daar handig in………

Bijdrager

idd je denkt er niet over na je doet het gewoon :-D

Bijdrager

ik snap de boodschap en vind die ook helemaal top, maar ik vind wel dat ze een beetje onhandige foto’s heeft gemaakt. Je wilt aantonen dat je het (ook) zwaar hebt, en dan post je foto’s van: uitslapen, een maskertje nemen, naar de kapper…

Sleutelbeheerder

ik denk dat de crux is dat ze die dingen allemaal doet terwijl ze haar kind bij zich heeft…..

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.