eisprong bepalen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    miran84
    Lid

Hallo.

ik ben bezig om alleenstaande mama te worden. Nu blijkt dat mijn eisprong moeilijk te vinden is. Steeds prik ik te laat of te vroeg. Je progesteron moet rond de 30 zitten en bij mij zit ie ver onder. Heb ook best een onregelmatige cyclus tussen 28 en 32 dagen. Vandaag zit ik op cyclus dag 14 en volgens berekening moet vandaag mijn ovulatie zijn. Nu viel me op. Dat ik heel lichtjes vloei bruinig tot roze. Kan dat nou door eisprong komen?

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 weken, 6 dagen geleden door Felice.
    Daisy
    Lid

Lastig als je eisprong moeilijk te vinden is!

Eigenlijk is je eisprong praktisch altijd 14 dagen vóór je eerste dag van de menstruatie. Nu is het lastige dat de menstruatie niet altijd bij iedereen elke maand gelijk is.

Een lichte bloeding bij een eisprong kan altijd,maar gebeurt maar heel weinig.

Succes, en houd je ons op de hoogte?

miran84
    Lid

Nou heb me laten prikken op progesteron. Naar mijn idee veelste vroeg. En was idd maar 0.6 wat betekend dat ik idd geen eisprong gehad moet hebben. Maar ga het maandag nog een keer doen. Komt er weer niks uit dan wacht ik maar gewoon tot donderdag, dan weer naar gyneacoloog.

Ik heb een oude wieg gekocht die helemaal opgeknapt moet worden. Was er gelijk verliefd op. Vandaag begonnen met verven. Vind het stiekem een eng idee. Stel dat ik hierdoor een slecht teken op me afroep? Aan de andere kant krijg de baby kamer van zus.. en daar zie ik niks verkeerds in.. haha stomme gedachtens kunnen mensen hebben!!!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.